کشت قراردادی گندم در بیش از ۴ هزار هکتار مزارع آبی زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

کشت قراردادی گندم در بیش از ۴ هزار هکتار مزارع آبی زنجان

سهمیه آرد واحد‌های خبازی استان در دو نوبت از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور بارگذاری می‌شود.
سهمیه آرد واحد‌های خبازی استان در دو نوبت از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور بارگذاری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۰۵۹۷

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، خرید و حمل آرد سهمیه‌ای واحد‌های خبازی از تاریخ ۲۵ آذرماه امسال به صورت دو مرحله‌ای خواهد بود.

زمانی افزود: سهمیه آرد واحد‌های خبازی استان طی دو نوبت از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور بارگذاری می‌شود.

وی گفت : خرید و حمل ۵۰ درصد سهمیه آرد واحد‌های خبازی در نوبت اول از تاریخ ۲۵ آذر ماه تا 10دی ماه و مابقی آن در نوبت دوم از  ۱۱ دی ماه تا ۲۴ دی ماه امکان پذیر است.

وی افزود: طبق مصوبات کارگروه گندم آرد و نان، مقرر شد خرید آرد سهمیه‌ای خارج از استان، کماکان در یک مرحله خرید و حمل شود و عدم انتقال یکجای آرد به عنوان تخلف محسوب و اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

زمانی گفت: پس از اجرایی شدن خرید آرد از تاریخ ۲۵ آذر ماه سهمیه آرد نوبت اول به نوبت دوم انتقال نمی‌یابد و به نوعی سهمیه آرد واحد‌های خبازی در صورت عدم خرید، حذف می‌ شود.

عضو کارگروه گندم، آرد و نان بیان کرد: تقسیم بندی نحوه خرید آرد با هدف کنترل سوء استفاده‌های ممکن در خرید و حمل تدریجی و کاهش اثر بخشی نظارت صورت گرفته و در حال بررسی ظرفیت‌های صنایع آرد و شبکه حمل هستیم تا در صورت امکان خرید و حمل آرد یکجا و تک مرحله‌ای انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها