معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان:

فراخوان چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت به زودی منتشر می شود

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت:فراخوان چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان به زودی منتشر می شودو این جشنواره پس از دریافت آثار و داوری،در سال 1402 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدباقر اسلامی،در نشست هم اندیشی رییس کل دادگستری استان با مشاوران رسانه ای افزود:نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان از سال 95 آغاز شد که دراین دوره 57 رسانه با یک هزار و 929 اثر در جشنواره شرکت کردند.

وی بیان کرد:دومین دوره جشنواره رسانه و عدالت در سال 98 با شرکت 41 رسانه برگزار شد و در این دوره 920 اثر مطبوعاتی و رسانه ای مورد رقابت قرار گرفت.

وی ادامه داد:با برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت در سال 1400،تعداد شرکت کنندگان افزایش یافت و این دوره از جشنواره با شرکت70 رسانه و با رقابت 6 هزار و 29 اثر برگزار شده است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان از خبرنگاران به عنوان دیده بان های دستگاه های مختلف یاد کردو گفت:رسانه ها نظارت همگانی و مردمی بر دستگاه ها را محقق می سازند.

اسلامی،اظهارداشت:جشنواره رسانه و عدالت به عنوان یک جشنواره ابتکاری در استان کرمان؛مورد اقبال کشوری قرار گرفت و به الگویی برای برگزاری سایر جشنواره ها از جمله نقد برتر تبدیل شد.

وی با اشاره به این مطلب که برگزاری جشنواره های رسانه و عدالت موجب گسترش ارتباط رسانه ها با دادگستری و ارتقای رسانه ها می شود،ادامه داد: اشنایی مردم با نقش دادگستری و نهادهای وابسته به این قوه از جمله کانون وکلا، کانون کارشناسان و .. و نیز پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم از جمله اهداف این جشنواره به شمار می رود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان،تحلیل اخبار و گزارش های مربوط به دادگستری را از دیگر اهداف جشنواره های رسانه و عدالت ذکر کردو ادامه داد:هر ساله تلاش می شود که عیوب هر دوره از جشنواره شناسایی و رفع گردد.

اسلامی در پایان یادآور شد:دستگاه قضایی استان کرمان در ادوار مدیریتی گذشته همواره ارتباط بسیار خوبی با رسانه ها داشته است و امید می رود که در هفته قوه قضاییه 1402 بتوانیم چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت را با مشارکت و شادابی بیشتری داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها