معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت

معاون استاندار البرز: تمام دلسوزان انقلاب اسلامی پای کار هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به هجمه چندجانبه دشمنان نظام اسلامی گفت: امروز تمام دلسوزان ایران و نظام اسلامی از جمله بانوان برای خنثی کردن توطئه های دشمنان پای کار هستند.
کد خبر: ۱۳۸۹۷۸۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مرتضی ولی پوری در همایش نقش بانوان در پدافند غیرعامل استان البرز، افزود: در شرایطی که دشمن شمشیر علیه حقانیت نظام اسلامی، ارزش ها ، شهدا و مقدسات را از رو بسته است باید در راستای وحدت و برادری تلاش مضاعف در صحنه های اجتماعی ، سیاسی ، عمرانی و مذهبی و سایر امور داشته باشیم .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی از جمله شهدای مدافع امنیت از جمله شهیدان بسیجی قورت بیگلو و عجمیان گفت : دشمنان هر از گاهی توطئه ای علیه نظام جمهوری اسلامی دارند که اکنون مایوس شده اند .

ولی پوری بیان داشت: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که حریف نظام جمهوری اسلامی نبوده و نخواهند بود، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جلوی دشمن سد زدند و دشمن را به زانو درآوردند .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به توطئه های گروهک های معاند نظام اسلامی از جمله کومله که به خاک کشور هجوم آورده اند، گفت: امروز این گروهک ها به خیال خود هجوم به کشور آورده اند تا ضربه به آن وارد کنند اما با مقاومت رزمندگان اسلام مواجه و سرکوب شده اند .

 

معاون استاندار البرز یاد آورشد: اگرچه حرکاتی از سوی رسانه های معاند از جمله اینترنشنال و بی بی سی را شاهد هستیم اما نقشه های آنها ناکام می ماند؛ باید با دشمن مقابله به مثل کنیم و رسانه ها ، احزاب ، هنرمندان ، جریانات سیاسی و گروه های دلسوز پای کار هستند .

ولی پوری اضافه کرد: برخی سرسفره ایران اسلامی شهرت یافته و قد کشیدند اما در عرصه های سیاسی و اجتماعی حضور نیافته و خیانت کردند؛ دل مردم از بی غیرتی و کم لطفی این افراد پاک نمی شود و ما باید بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه داشته باشیم .

وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) گفت: مردم از حاکمیت امنیت ، رفاه و عدالت می خواهند و امروز دشمنان روی امنیت مردم دست گذاشته اند.

معاون استاندار البرز اظهار داشت : نقش زنان در صحنه های سیاسی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی ، عمران و آبادانی به عنوان نیمی از جامعه بی بدیل است ؛ حضور زنان را در عرصه های مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شاهد بودیم و امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم زنان جامعه را هدف گرفته که مردم با حضور خود توطئه ها را خنثی کرده و می کنند .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها