مهمترین نکات خرید بهترین و پرفروشترین ردیاب خودرو در ایران را در این مقاله بخوانید. کارشناسان رادار نکات خرید GPS ماشین را به شما می گویند!.
کد خبر: ۱۳۸۹۶۸۴

10 نکته مهم و حیاتی برای خرید پرفروش‌ترین ردیاب خودرو ایران

ردیاب خودرو امروزه به راه‌حلی مطمئن برای پیشگیری از سرقت ماشین و حتی پیدا کردن آن پس از سرقت تبدیل شده است. این دستگاه در کنار امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارد، از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه است.

به همین دلیل خرید آن بهترین انتخاب برای حفظ امنیت خودروها، موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های سنگین است. اگر شما هم صاحب یکی از این وسایل نقلیه بوده و در پی یافتن بهترین و پرفروش‌ترین ردیاب ماشین در ایران هستید، این مقاله برای شماست!

توجه به چه نکاتی در خرید پرفروش‌ترین ردیاب خودرو ضروری است؟

با در نظر گرفتن این‌که خرید ردیاب برای ماشین به یک نیاز اساسی در جامعه امروز تبدیل شده، شاهد تنوع ردیاب‌های موجود در بازار هستیم. از این رو برای خرید بهترین و پرفروش‌ترین ردیاب خودرو نیازمند شناخت و آگاهی نسبت به مدل‌های مختلف GPS می‌باشیم. در ادامه معیارهای مهم و نکاتی که در زمان خرید جی پی اس ماشین باید در نظر بگیرید را بیان می‌کنیم:

1- سازگاری ردیاب با نوع خودرو

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید ردیاب خودرو باید در نظر بگیرید، سازگاری مدل دستگاه با نوع خودروست. عدم سازگاری میان این دو منجر به جمع‌آوری نادرست اطلاعات و یا تاخیر در اطلاع‌رسانی وقایع به کاربر می‌شود. بنابراین بهترین جی پی اس ماشین برای هر خودرو می‌تواند نسبت به دیگر خودروها متفاوت باشد.

2- قابلیت استفاده از دستگاه در ایران

بدیهی است که اگر جی پی اس نتواند با شبکه مخابراتی کشوری ارتباط برقرار کند، عملا بی‌استفاده خواهد شد. در برخی مواقع نیز ردیاب با شبکه مخابراتی ارتباط می‌گیرد و وظیفه اولیه خود مبنی بر موقعیت‌یابی را انجام می‌دهد. اما برخی از امکانات آن در کشور تحریم بوده و در دسترس نیست. بنابراین زمان خرید ردیاب باید به قابلیت استفاده از دستگاه در ایران توجه داشته باشید. مهم است بدانید آیتم‌های ارائه شده توسط دستگاه، برایتان کاربردی است یا نه؟

بهترین راه‌کار برای درک این موضوع، کار کردن با نسخه دمو ردیاب، پیش از خرید آن است.

3- انتقال امن داده‌ها توسط جی پی اس خودرو

دیگر نکته‌ای که در خرید جی پی اس خودرو باید مورد توجه قرار دهید، نحوه انتقال داده‌ها توسط دستگاه است. هر ردیابی، اطلاعات جمع‌آوری شده برای برای تلفن همراه کاربر ارسال می‌کند. بنابراین مهم است که نحوه انتقال آن را دانسته و از امنیتش اطمینان داشته باشید. به طور مثال ردیاب‌هایی که از اپ اختصاصی برای ارتباط با کاربر کمک می‌گیرند، امنیت بیشتری نسبت به دستگاه‌های فاقد برنامه اختصاصی دارند.

10 نکته مهم و حیاتی برای خرید پرفروش‌ترین ردیاب خودرو ایران

4- رابط کاربری روان و کارآمد

ردیاب خودرو برای انتقال اطلاعات به تلفن همراه کاربر از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده می‌کند. زمانی می‌توان یک ردیاب را در زمره بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های بازار قرار داد که اپ آن، کاربرپسند باشد. به عبارتی برنامه ردیاب باید طوری طراحی شده باشد که کاربران به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

5- قابلیت اتصال آنلاین و آفلاین در ردیاب

همه ما می‌دانیم که تمام نقاط شهری و بین‌شهری به خدمات اینترنت دسترسی ندارند. بنابراین باید در زمان خرید جی پی اس برای خودرویمان به سراغ مدل‌هایی برویم که علاوه بر خدمات آنلاین، امکان ارتباط به صورت آفلاین را هم داشته باشند.

6- قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

شاید با خود بگویید که چرا باید خودرو را از راه دور خاموش کرد؟ برای پاسخ به این سوال یک مثال می‎‎زنیم:

تصور کنید سارقی موفق به عبور از سدهای امنیتی خودروی شما شده و آن را دزدیده است. شما از طریق ردیاب متوجه موضوع شده و در تعقیب آن هستید. حال با خاموش کردن خودرو از راه دور و قفل کردن درب‌ها می‎توانید سارق را در ماشین گیر انداخته و منتظر کمک از سوی ماموران نیروی انتظامی باشید.

قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور نیازمند استفاده از ردیاب‌هایی با قطعه رله قطع کن است. این GPSها پس از دریافت فرمان خاموش کردن ماشین، به کمک رله قطع کن، برق خودرو را قطع کرده و مانع از ادامه فعالیت موتور می‌شوند.

7- برخورداری از سرور داخلی برای سرعت بیشتر

سرعت عمل در انتقال اطلاعات به کاربر و ارسال هشدارها برای او توسط ردیاب از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل زمانی می‌توان یک ردیاب را در زمره پرفروش‌ترین های بازار دانست که این نیاز را برآورده سازد.

یکی از موارد مهم در افزایش سرعت انتقال داده توسط ردیاب، برخورداری از سرور داخلی و اختصاصی است. همه ما می‌دانیم که هر چه یک سرور شلوغ‌تر باشد، سرعت کاربریش پایین‌تر است. بنابراین باید به سراغ جی پی اس خودرویی بروید که از سرورهای داخلی و اختصاصی استفاده می‌کند.

10 نکته مهم و حیاتی برای خرید پرفروش‌ترین ردیاب خودرو ایران

8- کیفیت ساخت فاکتور مهم انتخاب پرفروش‌ترین ردیاب

تمام دستگاه‌های الکترونیکی، زمانی می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند که از قطعات باکیفیتی ساخته شوند. ردیاب خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ساخت این دستگاه‌ها، کیفیت قطعات به کار رفته و دقت عمل در مونتاژ آن‌ها اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر ردیابی فاقد این ویژگی‌ها باشد، در مواقع حساس عملکرد مناسبی نداشته و کارآمد نخواهد بود. بهترین راه‌کار برای تضمین این مسئله، خرید از برندهای معتبریست که کیفیت را فدای هیچ چیز نمی‌کنند.

9- مسئله پشتیبانی از ردیاب و اهمیت آن

یک ردیاب خودرو به تنهایی نیاز کاربران را برطرف نمی‌کند. بلکه این پشتیبانی و حمایت شرکت ارائه‌دهنده از ردیاب است که در مواقع اضطراری به کمک کاربران می‌آید. متاسفانه اغلب شرکت‌های ارائه‌دهنده جی پی اس در ایران، خدمات پشتیبانی مناسبی به کاربرانشان ارائه نمی‌دهند. علت این مسئله هرچه که هست، دودش تنها در چشم کاربران می‌رود. به همین دلیل باید پیش از خرید جی پی اس خودرو به نحوه خدمات پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده توجه ویژه‌ای داشته باشید.

10- گارانتی، گارانتی و باز هم گارانتی!

باید بدانید که در خرید بهترین جی پی اس ماشین ، گارانتی معتبر یک فاکتور تعیین‌کننده است. اما با خرید ردیاب از شرکت‌های معتبر جای هیچ نگرانی‌ای نیست. این شرکت‌ها معمولا گروهی از متخصصان را در اختیار دارند که در زمان بروز مشکلات و اتفاقات از پیش تعیین نشده به کمک مشتریان بیایند.

خرید پرفروش‌ترین ردیاب خودرو از رادار جی پی اس

در این مقاله به بررسی نکاتی مهم برای خرید بهترین و پرفروش‌ترین ردیاب خودرو پرداختیم. حال می‌خواهیم رادار جی پی اس را به عنوان یکی از پرفروش ترین ردیاب‌های خودرو در ایران معرفی کنیم. این جایگاه به واسطه امکانات متعدد GPSهای این برند، خدمات عالی پس از فروش و پشتیبانی و .. به دست آمده است. مجموعه رادار به صورت شبانه روزی به پشتیبانی از محصولات خود می‌پردازد. علاوه بر این در کنار ارائه دستگاه‌هایی با کیفیت بالا، 24 ماه گارانتی بدون قید و شرط نیز برای ردیاب‌هایش در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان ما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

آدرس وب سایت : https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها