در بازديد استاندار چهار محال و بختیاری از اداره‌کل منابع‌طبيعي و آبخيزداري عنوان شد

منابع‌ طبيعي عامل مهمي در توسعه کشور محسوب مي‌شود

با تلاش گسترده پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه قمر بنی هاشم(ع)

شناسائی شبکه ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر و انهدام این شبکه

با تلاش گسترده اطلاعاتی و امنیتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) شبکه ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند شناسائی و مضمحل گردید.
کد خبر: ۱۳۸۹۶۷۵

به گزارش جام جم آنلاین-  چهار محال و بختیاری؛طی اقدامات فنی و اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری شبکه ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند و گروهک های ضدانقلاب شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

شبکه معاند و ضد انقلاب علاوه برتهییج افراد جهت شرکت در تجمعات با استفاده از اراذل واوباش اقدام به تهدید و ارعاب کسبه بازار جهت تعطیل نمودن کسب و کار آنان می نمودند

این شبکه علاوه بر تحریک و تهییج افراد جهت شرکت در تجمعات با استفاده از اراذل واوباش اقدام به تهدید و ارعاب کسبه بازار جهت تعطیل نمودن کسب و کار آنان می نمودند که با اقدامات پیشگیرانه این سازمان و هوشیاری بازاریان و فعالین اقتصادی مومن و انقلابی در اهداف خود ناکام ماندند.

 

 اطلاعات تکمیلی در خصوص فعالیت این شبکه و مرتبطین آنان متعاقباً به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

تقدیر و تشکر سازمان اطلاعات سپاه از هوشیاری و همکاری همه جانبه مردم بصیر استان به ویژه بازاریان و کسبه محترم

همچنین سازمان اطلاعات سپاه ضمن تقدیر و تشکر از هوشیاری و همکاری همه جانبه مردم بصیر استان به ویژه بازاریان و کسبه محترم از آنان درخواست نموده است با ارائه اخبار و گزارش های به موقع،فرزندان خود در این سازمان را در راستای حفظ امنیت پایدار در سطح کشور و استان یاری کنند

 

ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه با شماره ۱۱۴ آماده دریافت گزارش ها و اخبار امنیتی همه عزیزان است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها