سرپرست بهزیستی استان زنجان:

مشوق های بهزیستی برای کارفرمایان زنجانی:

ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طلوع با حضور هنرمندان دارای معلولیت  در زنجان آغاز شده و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.
ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طلوع با حضور هنرمندان دارای معلولیت در زنجان آغاز شده و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۸۶۷۵۲

جام جم آنلاین زنجان: مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در این جشنواره ۱۴ اثر از استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین و اردبیل به روی صحنه می‌رود.

حسینی افزود: نزدیک به ۹۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که ۵۲ اثر به مرحله بازخوانی راه یافتند و ۱۴ اثر به مرحله نهایی جشنواره رسید.

وی گفت: این جشنواره در بخش‌هایی همچون صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از راه یافتن به مرحله نهایی نمایش‌های «قدم نو رسیده»، «شاپرک» و «هتل پرنده» از استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: نمایش‌های «خیر نبینی سعیده» و نمایش «شب بخیر نیویورک»، «چند پرنده رنگارنگ» و «شهر اسباب بازی‌ها» در مرحله بازبینی از استان زنجان برگزیده شدند.

حسینی «عاقبت پس انداز» و «ساعت پنج» را برگزیدگان استان اردبیل معرفی کرد و افزود: استان قزوین به عنوان دیگر شرکت کننده در این جشنواره سه نمایش «گنجشک‌ها پشت پنجره» و «دوست ندارم خواب ببینم»، «و ناگهان روزی همزاد» را در مرحله نهایی به روی صحنه خواهند برد.

«مبارک و پهلوان پنبه» و «دختر دوچرخه دور زن» ازاستان آذربایجان شرقی نیز به مرحله پایانی راه یافت و گروه‌های منتخب از زمان اعلام نتایج آماده حضور در جشنواره می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها