تنها تیم ایرانی در مسابقات فصل 2022 رالی ترکیه شنبه (امروز) وارد ششمین دور از این مسابقات در استانبول می‌شود و در کلاس R1 فیِستا رالی کاپ، شانس قهرمانی سال را نیز دارد.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۳۴
نویسنده گروه ورزش

ششمین مرحله از مسابقات رالی ترکیه در فصل 2022، از شنبه 21 آبان در شهر استانبول آغاز خواهد شد و تنها تیم ایرانی حاضر در این مسابقات برای دو روز به رقابت در کلاس R1-ST خواهد پرداخت.

تیم کاسترول ایران متشکل از صابر خسروی به عنوان راننده و حامد مجد در مقام کمک راننده (Co-Driver)، در حالی وارد مرحله پایانی مسابقات می‌شوند که تا قبل از این مسابقه، مقام دوم کلاس R1-ST را در اختیار دارند و در صورت پیروزی در این مرحله می‌توانند برای نخستین بار، عنوان قهرمان سال در یک مسابقه بین‌المللی را به دست بیاورند.

رالی استانبول قدمت دیرینه‌ای در مسابقات رالی ترکیه دارد و برای چهل و دومین بار است که این شهر و منطقه توزلا میزبان مسابقات‌اند. در این مرحله نیز 476 کیلومتر از جاده‌های این منطقه برای مسابقه آخر فصل در نظر گرفته شده که شامل 8 اسپشیال استیج به طول 122 کیلومتر است.

از صبح امروز 53 راننده در کلاس‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت و باید در جاده‌های جنگلی و کوهستانی در منطقه جنوب شرقی استانبول برانند.

تیم کاسترول ایران با فورد فیستا R1 در فیستا رالی کاپ حضور دارد که خودرویی به حجم یک لیتر و 150 اسب بخار است.

در صورت پیروزی در کلاس R1، تیم ایرانی صابر خسروی و حامد مجد با همراهی نت‌لوب موفق به کسب قهرمانی فصل در کلاس خود خواهند شد که تا به حال در تاریخ رالی ایران سابقه نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها