در دیدار شوراو مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام عنوان شد:

تاکید شورای شهر چوار بر تعامل سازنده با پتروشیمی ایلام

علی آقا‌بابایی؛ رئیس شورای اسلامی شهر چوار در دیدار با مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام بر لزوم تعامل دوسویه و همکاری بیشتر شورا و صنعت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۶۰۰۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ اعضای شورای اسلامی شهر چوار در راستای تعامل و گسترش همکاری‌ها‌ در‌ همه حوزه‌های فی مابین با مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام دیدار کردند.

 مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این دیدار با بیان اینکه این شرکت در حد توان در قبال مسئولیت‌های اجتماعی و ذینفعان قدم هایی برداشته، گفت:پتروشیمی با پرداخت به موقع عوارض و مالیات بخشی از وظایف خود را انجام داده است.


سیدغلامحسن گرشاسبی به مشکلات آب و خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام اشاره کرد و افزود:پس از رفع این مشکلات پتروشیمی بیش از پیش خود را در قبال مسئولیت‌های اجتماعی مسئول می‌داند.


وی از تعامل متقابل اعضای شورای شهر چوار با پتروشیمی ایلام تقدیر کرد و افزود:بیش از ۹۵ درصد نیروی انسانی شاغل در پتروشیمی ایلام بومی استان هستند.


علی آقابابایی ؛ رئیس شورای اسلامی شهر چوار نیز در این نشست نقش پتروشیمی ایلام در توسعه منطقه و استان را ارزنده توصیف کرد و گفت:اعضای شورای شهر از هر گونه همکاری با پتروشیمی ایلام دریغ نخواهند کرد.


آقابابایی با اشاره به مشکلات زیرساخت‌ها و مبلمان شهری و اعتبارات اندک شهرداری چوار ادامه داد:پتروشیمی ایلام در پروژه‌ها و طرح‌های سلامت‌محور در سطح شهر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها