مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام خبر داد :

جلوگیری از خروج ۶میلیون دلار ارز از کشور

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در یادواره شهدای کارگری استان ایلام گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون معادل سه میلیارد یورو پروژه در صنعت پتروشیمی استان ایلام برنامه‌ریزی و اجرا شده‌ است .
کد خبر: ۱۳۸۸۸۰۳

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مرتضی شاه‌میرزایی با بیان اینکه در سال ۵۷ تولید محصولات پتروشیمی یک و‌ نیم میلیون تن بوده است ، افزود: اکنون به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت متخصصان صنعت با وجود تحریم‌ها، تولید محصولات پتروشیمی۶۰ برابر و معادل ۹۰ میلیون تن افزایش یافته است.


وی اظهار داشت:ایلام به برکت خون شهدا به یک کارگاه پویا و فعال تبدیل شده است.


وی با بیان اینکه در دوران طاغوت صنایع نفت، گاز و‌ پتروشیمی و دانشگاه در استان ایلام وجود نداشت ادامه داد:این استان لیاقت داشت که در سرزمین آن خون بهترین بندگان خدا برای اعتلای کلمه توحید نثار شود.


شاه میرزایی ادامه داد:۱۰ عملیات بزرگ کشور در استان ایلام اجرا شده که باید برای نسل جدید تبیین شود.
شاه‌میرزایی با اشاره به توطئه‌های دشمن در حوادث اخیر کشور گفت:دشمن «ماتریسی» از تحریم‌ها را علیه ایران به راه انداخته است.


معاون وزیر نفت تاکید کرد:درب مجتمع‌های صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی با رعایت ایمنی به روی دانشگاهیان و قشر نوجوان باز شود.


یادواره ۲۶ شهید کارگر استان با حضور شاه‌میرزایی معاون وزیر نفت، غلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام ‌،سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین، مدیران استان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به همت پالایش گاز و پتروشیمی ایلام در شرکت پالایش گاز برگزار شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها