پیکر مطهر شهید حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان امروز شنبه تشییع و در گلزار شهدای شهر زاهدان خاکسپاری شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۷۵۱

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از مقابل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تا گلزار شهدای این شهر با حضور مسوولان، علما و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

 

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان پنجشنبه شب هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت.

 

سردار احمد طاهری افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت های پوشیده و با کلت کمری به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان اقدام به تیراندازی کردند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی متواری و حجت‌الاسلام شهرکی نیز سریعا با کمک عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما با توجه به شدت جراحات به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به تشکیل گروهی ویژه از کارآگاهان زبده پلیس برای شناسایی عاملان این جنایت خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده، این افراد جنایتکار در اسرع وقت دستگیر و مجازات خواهند شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها