معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر خبر داد

سقوط اتوبوس از پل در سمنان | آسیب‌دیدگی ۵۱ تن

بیماری که با شلیک مرگبار جان ماموری را در یکی از بیمارستان‌های دامغان گرفته بود، بعد از انتقال به تهران در یک بیمارستان بیماران روانی بستری شد تا جنونش در زمان قتل بررسی شود.
کد خبر: ۱۳۸۵۶۱۱
به گزارش جام جم آنلاین ، دو روز پیش مردی ۳۹‌ساله که متهم به قتل یک مامور انتظامی در شهرستان دامغان استان سمنان بود از سوی پلیس جنایی برای بستری شدن در یکی از بیمارستان‌های روانی به تهران منتقل شد.

آن‌ها او را نزد بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران بردند تا مقدمات انتقالش به بیمارستان فراهم شود. تحقیقات نشان داد که این مرد ۳۹‌ساله، یازدهم شهریور امسال به‌دلیل ناراحتی روحی و مصرف شیشه بدحال و به پشت‌بام خانه‌شان رفته و قصد پریدن و خودکشی داشته که موفق نشده است. در ادامه ماموران و کارشناسان اورژانس اجتماعی وی را برای بستری به بیمارستان ولایت دامغان منتقل کردند، اما ساعاتی بعد از بستری‌شدن این بیمار، با پرستاران درگیر و از اورژانس فرار‌می‌کند.

ماموران کلانتری ۱۲ برای جلوگیری از رعب و وحشت بیماران و ایجاد آرامش در بیمارستان و آرام کردن بیمار به آنجا رفتند که بیمار با یکی از مامورا ن درگیر، سلاحش را سرقت و دو تیر به او شلیک کرد و باعث شهادتش شد. این بیمار بعد از دستگیری مدعی بود روح و روانش به‌هم ریخته، آن روز موقع فرار باعث مرگ مامور شده است. تعادل روحی ندارد و دیوانه است. روز حادثه قدرت فکر کردن نداشته و نفهمیده چطور این اقدامات خطرناک را انجام داده است.

هماهنگی‌های لازم قضایی برای پرونده نیابتی او انجام گرفت و وی برای بستری شدن یک هفته‌ای به یکی از بیمارستان‌های مرکز روانی منتقل شد. قرار شد کارشناسان پزشکی در آن هفت روز بررسی‌های لازم را درباره سلامت روانی او انجام دهند تا مشخص شود این فرد مجنون بوده یا نه؟ اگر مشخص شود مجنون است باید در مرکز روانی بستری و تحت درمان بماند در غیر این صورت برای ادامه تحقیقات و محاکمه بابت قتلی که مرتکب شده روانه زندان خواهد‌شد.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها