برنامه زنده چهارشنبه فرهنگ‌ بنیان (ساحت)
کاری مشترک از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور با رادیو گفتگو

برنامه زنده چهارشنبه فرهنگ‌ بنیان (ساحت)

جمعه ۱۳آبان رادیو گفت‌وگو با برنامه«یدواحده» از مقاومت مردم ایران در برابر استکبار جهانی می‌گوید.
کد خبر: ۱۳۸۵۴۸۲
فرهاد دهنوی، تهیه‌کننده رادیو گفتگو ضمن اعلام این خبر که ویژه‌برنامه یدواحده روی آنتن می‌رود، گفت: همزمان با سیزدهم آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، رادیو گفتگو با ویژه‌برنامه یدواحده به تبیین اهداف دشمن به‌خصوص در یک ماهه گذشته که با اغتشاش، برخی از شهر‌های ما را ناآرام کرده است، خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین تمرکز دشمن، نشانه گرفتن وحدت ملی و اتحاد داخلی ملت ایران است، نقطه کانونی که توسط برخی جریان‌های معاند در تیررس اقدامات قرار گرفته و امروز رسالت رسانه به عنوان یکی از بازیگران اصلی این میدان، انعکاس‌دهنده حضور و صدای مقاومت ملت ایران است که ما در این ویژه‌برنامه با دعوت از کارشناسان خبره سیاسی و دانشجویان، فضای گفت‌وگویی را فراهم خواهیم کرد.

دهنوی افزود: ما در این برنامه قصد داریم با حضور استادان، صاحب‌نظران و دانشجویان پیرو خط امام از برخی ناگفته‌ها رمزگشایی کنیم و از ابعاد مختلف شعار «۱۳آبان، حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار‌ستیزی» سخن بگوییم.

تهیه‌کننده برنامه یدواحده با بیان این‌که ما در این برنامه ضمن رصد اخبار مربوط به ۱۳آبان در تهران و شهرستان‌ها و ارتباط با گزارشگران، ابعاد تحلیلی و تبیینی ویژه‌ای درخصوص مبارزه با استکبار دارد و همین‌طور منویات رهبر انقلاب در باب آمریکاستیزی را مورد توجه قرار می‌دهیم، خاطرنشان کرد: با گزارشگران تهران و سایر شهرستان‌ها نیز در ارتباط هستیم و مراسم راهپیمایی را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

وی یادآور شد: در بخش‌هایی از این برنامه، خبرنگاران خارجی درباره جنایت‌های آمریکا در ایران و منطقه غرب آسیا نیز صحبت خواهند کرد.

برنامه یدواحده به تهیه‌کنندگی فرهاد دهنوی، گویندگی حسین شریفی و اجرای کارشناسی حامد حسینی ۱۳آبان ساعت ۹ تا ۱۲از شبکه رادیویی گفتگو روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵مگاهرتز و همین‌طور از طریق نرم‌افزار کاربردی ایرانصدا قابل شنیدن است.

در ضمن مخاطبان این شبکه رادیویی می‌توانند از طریق رادیونما رادیو گفتگو و به شماره۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ تصاویر مرتبط با ۱۳آبان را برای این شبکه رادیویی ارسال کنند که این تصاویر با نام فرستنده در رادیونما نمایش داده می‌شود.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها