فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن تاب پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف را ندارد و می‌خواهد به هر ترفندی از این پیشرفت‌ها جلوگیری کند و ایران به همان زمان قبل از انقلاب برگردد.
کد خبر: ۱۳۸۵۰۸۲

کردستان- جام جم آنلاین: سردار سیدصادق حسینی صبح امروز یکشنبه در تجمع دانش‌آموزان دهه هشتادی دبیرستان امام محمد شافعی سنندج که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، با تسلیت حادثه تروریستی شاهچراغ و گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده، اظهار داشت: شهید محمدحسین فهمیده دانش‌آموز 13 ساله‌ در آن شرایط تشخیص می‌دهد که باید با همه توانش از کشور دفاع کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: فهمیده با بستن نارنجک به خودش، تانک دشمن را منفجر می‌کند، این اوج ایثار است چرا که مسیر حرکت دشمن و ایثار را تشخیص داده بود.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: طبیعتا شماها باید مانند دهه شصتی‌ها و بالاتر از آنها عمل کنید چرا که شرایط و امکانات امروز بهتر از آن دوران است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ، عنوان کرد: مردم که برای زیارت و عبادت به شاهچراغ رفته بودند و سر دعوا با کسی نداشتند که یک جانی جنایتکار 13 نفر را به شهادت می‌رساند که سه نفر آنها دانش‌آموز هستند.

فرمانده سپاه عنوان کرد: آمریکا عامل اکثر جنایت‌ها در جهان است چرا که منافع آن در ناامنی است و اگر همه موارد به دقت بررسی و مطالعه شود می‌بینیم که رد پای آمریکا در تمامی جنایت‌ها مشهود است.

وی ادامه داد: سراسر زندگی حاکمه آمریکا جنایت است آنها در جنگ جهانی دوم با استفاده از بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی مردم را قتل‌عام کردند.

سردار حسینی افزود: آنچه امروز در کف خیابان می‌بینیم و شعارهایی مانند «ژن، ژیان، آزادی» می‌شنویم برای این است که امنیت و آسایش را از مردم بگیرند و امنیت مردم را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: قطعا برخی از این افراد در کف خیابان از عوامل دشمن هستند و تعدادی نیز از سر احساس و فریب فضای مجازی و از سر ناآگاهی وارد اغتشاشات شده‌اند و گرنه مردم استان و کشورمان هم از نظام و هم از امنیت خود دفاع می‌کنند.

وی یادآوری کرد: در حالیکه اینترنشنال با پول و پشتوانه مالی عربستان سعودی امنیت مردم کشورمان را هدف قرار داده و به اغتشاشات و آشوب‌ها دامن می‌زند، تاکنون در عربستان هیچ انتخاباتی برگزار نشده است که داعیه آزادی برای ملت ایران شده‌اند. 

سردار حسینی تصریح کرد: دشمن تاب پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف را ندارد و می‌خواهد به هر ترفندی از این پیشرفت‌ها جلوگیری کند و ایران به همان زمان قبل از انقلاب برگردد.

وی در ادامه گفت: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که در مهرماه حوادثی در ایران پیش بیاید و امریکایی‌ها برای این موضوع پول‌های کلانی هم اختصاص داده بودند که مرگ مهسا امینی را بهانه کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: ایران کشوری مسلمان است که مردم آن به خدا و قرآن ایمان دارند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که قرآن‌سوزی می‌شود و به مساجد حمله می‌کنند که قطعا اینها از امریکا سرچشمه می‌گیرد و ملت ایران این مهم را برنمی‌تابند.

وی اظهار داشت: آنها با ایجاد داعش و جنایت‌هایی با نام اسلام در کشورهای اسلامی را رقم می‌زنند تا چهره اسلام را در جهان خدشه‌دار کنند و این همان دشمنی آنها با اسلام و قرآن است.

سردار حسینی در پایان سخنانش خطاب به دانش‌آموزان گفت: جنگ امروز شما با دشمن، تحصیل، پیشرفت‌ و فتح قله‌های علمی است و با این کار مانند شهید فهمیده از کشور حفاظت خواهید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها