رئیس کل دادگستری گیلان تأکید کرد:

قوه قضائیه متولی احقاق حقوق مردم اسj

رئیس شورای قضایی استان شعار « زن، زندگی، آزادی» را مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: این شعار متناسب با فطرت بشری است و دشمنان بدون توجه به معنای آن و در جهت سوء استفاده های جنسیتی به آن دامن می زنند.
کد خبر: ۱۳۸۴۴۶۲

جام جم آنلاین-گیلان-نشست تعاملی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان با مجموعه مدیریتی دانشگاه گیلان و برخی اساتیدبرگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به خصوصیات جوان و ویژگی‌های او تصریح کرد: برای تعامل با دانشجویان باید خصوصیات آنان را شناخته و از مسیر درست و مناسب برای اقناع آنان بهره گیریم.

وی با بیان اینکه سال هاست در بسیاری از کشورهای اروپایی موج‌های اعتراضات شدیدی مشاهده می‌شود گفت: غرب با کمک امپراطوری رسانه‌ای اعتراضات ایران را بزرگ جلوه می‌دهد تا با پوشاندن حقایق در پوشش تبلیغاتی وسیع به اهداف خود دست یابد.

رئیس شورای قضایی استان شعار «زن، زندگی، آزادی» را مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: این شعار متناسب با فطرت بشری است و دشمنان بدون توجه به معنای آن و در جهت سوء استفاده‌های جنسیتی به آن دامن می‌زنند.

وی به استناد روایات معصومین، قلب جوان را چون مزرعه‌ای خالی عنوان نمود که هر چه در آن کشت شود درو خواهد شد و افزود: سه سال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بسنده نمودن به آموزش‌های مجازی فرصت مناسبی در جهت انتقال مفاهیم و آموزه‌های غیر اخلاقی به نوجوانان و جوانان فراهم آورد که اکنون شاهد آن هستیم و امید است که با همت و کوشش اساتید و اندیشمندان به تمام شبهات و سوالات پاسخ‌های متقنی داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها