ارتقای شاخص بهبود محیط کسب و کار در زنجان
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان :

ارتقای شاخص بهبود محیط کسب و کار در زنجان

استاندار زنجان در بازدید سرزده از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان :

برنامه ریزی 10 ساله افق روشنی برای اقتصاد استان ترسیم می‌کند

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه کشوری زنده است که  10 سال بعد خود را ببیند، گفت:  ما  نیز در استان، باید برای  10سال بعد برنامه ریزی کنیم و جوانانی که در رشته های مرتبط با اقتصاد دیجیتال  از رشته های اقتصادی تا رشته های فنی مانند برق ، مخابرات و کامپیوتر  فارغ التحصیل می شوند، در اقتصاد آینده  استان و کشور نقش آفرینی کنند.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه کشوری زنده است که 10 سال بعد خود را ببیند، گفت: ما نیز در استان، باید برای 10سال بعد برنامه ریزی کنیم و جوانانی که در رشته های مرتبط با اقتصاد دیجیتال از رشته های اقتصادی تا رشته های فنی مانند برق ، مخابرات و کامپیوتر فارغ التحصیل می شوند، در اقتصاد آینده استان و کشور نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۱۳۸۳۶۸۰

جام جم آنلاین زنجان: محسن افشارچی در بازدید سرزده  از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان،  با اشاره به نقش مهم برنامه ریزی بسیاری از کشورها برای اقتصاد چند سال آینده، افزود: بسیاری از هزینه هایی که در حال حاضر در کشورها انجام می شود، ناظر بر مشکلات حال حاضر نیست بلکه  ناظر بر  راههایی است  که چند سال آینده باید باز شود.


وی با تاکید بر اینکه ما مسئولیت بسیار زیادی در توسعه استان در ابعاد مختلف داریم تصریح کرد:  با تلاش های بی وقفه، قطعا می توانیم امیدوار باشیم  تا مشکلات کشور هم به زودی حل شود.


استاندار زنجان اظهار داشت: اگر استفاده از زیر ساخت های موجود را ، حداقل یک سطح ارتقاء ندهیم،  به منزله این است که  کاری انجام نداده ایم. 


افشارچی با اظهار خرسندی از حرکت دیجیتالی استان زنجان هم گفت:  با وجود بازدید سرزده از اداره کل  ارتباطات و فناوری  استان، خوشبختانه شاهد هستیم که زیر ساخت  بسیار خوبی از نظر فضا و  ارتباطی  وجود دارد که البته اصلی ترین مسئله نیز همین است  .


وی اقتصاد دیجیتال  را یکی از دغدغه های  مهم خود عنوان کرد و  گفت: بعد از یک سال تلاش، مجوز پارک فاوا برای استان صادر شده است در حالیکه در هیچ یک از استان ها،  در حال حاضر، چنین مجوزی صادر نشده است
مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه،  باید نهایت استفاده را از  فضای موجود، برای اقتصاد دیجیتال رو به رشد  به عمل آورد، تاکید کرد: اقدامات مهمی در ارتباط با تربیت نیروهای حوزه  اقتصاد دیجیتال در بخش فنی و کسب و کار  برنامه ریزی شده است که انجام خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها