مدیرکل مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش در قائم شهر:

بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی کشور تا ۴ سال آینده

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان :

ارتقای شاخص بهبود محیط کسب و کار در زنجان

امتیاز شاخص بهبود محیط کسب و کار در این استان در بهار امسال رقم ۵.۸۷ بود که با این امتیاز زنجان جایگاه هفتم کشوی را بدست آورد.
امتیاز شاخص بهبود محیط کسب و کار در این استان در بهار امسال رقم ۵.۸۷ بود که با این امتیاز زنجان جایگاه هفتم کشوی را بدست آورد.
کد خبر: ۱۳۸۸۱۹۹

جام جم آنلاین زنجان: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: امتیاز شاخص بهبود محیط کسب و کار در این استان در بهار امسال رقم ۵.۸۷ بود که با این امتیاز زنجان جایگاه هفتم کشور در بین استان‌های کشور به خود کسب کرده است.

نادری افزود: محیط کسب وکار به مجموعه عواملی گفته می‌شود که بر عملکرد یا اداره بنگاه‌های اقتصادی مؤثر هستند، اما تقریبا خارج از کنترل مدیران بنگاه‌ها قرار دارند، عواملی نظیر قوانین و مقررات، میزان بارندگی، فرهنگ کاری در یک منطقه که در کشور‌ها و مناطق جغرافیایی گوناگون، در هر رشته کاری و نیز در طول زمان متفاوت هستند.

وی افزود : امروز بهبود محیط کسب وکار یکی از مهمترین راهبرد‌های توسعه اقتصادی هر کشور به شمار می‌رود و علاوه بر آن هرچه محیط کسب وکار شرایط بهتری داشته باشد، بهره برداری از فرصت‌های کارآفرینی بیشتر و هر چه بهره برداری از فرصت‌های کارآفرینی در جامعه‌ای بیشتر باشد، عملکرد اقتصاد و خلق ارزش و ثروت در آن جامعه نیز بیشتر می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان همچنین به وضعیت مشارکت اقتصادی شاره کرد و گفت: مطابق آمار مرکز آمار ایران و نتایج طرح آمارگیری در فصل تابستان امسال، نرخ مشارکت اقتصادی جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر استان ۴۹.۴ درصد بوده است که در میان استان‌های کشور رتبه اول را دارد.

نادری افزود: بر اساس این گزارش استان زنجان در نرخ بیکاری جمعت ۱۵ ساله و بیشتر با ۵.۵ درصد رتبه اول را از نظر داشتن پایین‌ترین نرخ بیکاری به خود اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها