مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان از آغاز برگزاری همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات سبد کودی با حضور 15 شرکت تولیدکننده داخلی کودهای کشاورزی و دانش‌بنیان در بندرعباس خبرداد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان از آغاز برگزاری همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات سبد کودی با حضور 15 شرکت تولیدکننده داخلی کودهای کشاورزی و دانش‌بنیان در بندرعباس خبرداد.
کد خبر: ۱۳۸۰۳۴۰

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان از آغاز برگزاری همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات سبد کودی با حضور 15 شرکت تولیدکننده داخلی کودهای کشاورزی و دانش‌بنیان در بندرعباس خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، فرزاد استاد گفت: همایش آموزشی ترویجی و معرفی سبد کودی با حضور 15 شرکت تولیدکننده داخلی کودهای کشاورزی و دانش‌بنیان  در بندرعباس برگزار شد.

 

وی اظهارداشت: با توجه به این که مهمترین رسالت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تامین و تدارک انواع نهاده های کشاورزی از جمله کودهای کشاورزی است در این راستا همایش آموزشی،ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کشور با هدف اجرای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و حمایت از تولید کنندگان داخلی در بندرعباس برگزار کردیم.

 

استاد اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان دانش‌بنیان کود شیمیایی از مهمترین سیاست‌های دولت جدید و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است.


وی از اهداف دیگر این همایش را معرفی ظرفیت کشور در تولید و خودکفایی کودهای کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان دانش‌بنیان داخلی، قرار گرفتن کودهای زیستی و آلی استاندارد و با کیفیت در سبد کودی کشاورزان، حذف دست دلالان و واسطه‌ها و توزیع مستقیم کود توسط تولیدکننده برای مصرف‌کننده و یا کشاورز از طرف شبکه کارگزاری عنوان کرد.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی کشور در کودهای کشاورزی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و در حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان کودهای شیمیایی، با تعداد بیش از 80 تولید کننده  با بیش از 1400 تنوع کودی، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است تا پل ارتباطی باشد بین تولیدکننده و مصرف کننده تا محصولات تولیدی که تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دریافت کرده اند، در اختیار کشاورز و باغدار قرار بگیرد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان با کارگزار و عامل فروش در سراسر استان، وظیفه تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی مخصوصا کود شیمیایی را برعهده دارد گفت در حال حاضر بیش از هفده هزار تن کود شیمیایی در انبارهای این شرکت ذخیره سازی شده است تا کود شیمیایی به موقع در اختیار کشاورزان و بهره برداران استان قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها