با هوشیاری مأموران انتظامي مستقر در ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب یک دستگاه کامیون تانکردار با 30 هزار لیتر بنزین قاچاق شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۲۱


هرمزگان-جام جم انلاین-با هوشیاری مأموران انتظامي مستقر در ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب یک دستگاه کامیون تانکردار با 30 هزار لیتر بنزین قاچاق شناسایی و توقیف شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید چغازردی روز گذشته حین کنترل خودروهای در محور اصلی" بندرعباس – میناب" به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی مشکوک وخودرو را متوقف کردند.


سردار " غلامرضا جعفری" افزود:در بازرسي بعمل آمده از خودرو مقدار 30 هزار لیتر بنزین قاچاق و فاقد مجوزکشف و در این رابطه یک متهم راننده خودرو دستگیر شد.


این مقام انتظامی ارزش ریالی این محموله سوختی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مرتبط 10 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


سردار جعفری خاطرنشان کرد: اعمال سودجويانه قاچاقچيان علاوه بر ضربه به اشتغال و توليد داخلي باعث خروج سرمايه هاي ملي و ايجاد مشاغل کاذب نظير قاچاق مي شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها