وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار:

سیستان و بلوچستان رکن مهم قدرت ایران است

فرماندهان فراجا و نیروی زمینی سپاه به صورت میدانی از پایانه مرزی میرجاوه در استان سیستان وبلوچستان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۹۰

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از پایانه مرزی شهرستان میرجاوه و زائرسرای امام رضا(ع) در زاهدان که به همراه سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس انجام شد از نحوه خدمات رسانی به زائران حسینی کشور پاکستان بازدید کرد.

 

پاکپور در این بازدید وضعیت امکانات و خدمات‌دهی را بررسی و بر تکریم زائران پاکستانی و فراهم کردن تسهیلات لازم با استفاده از تمام ظرفیت‌های دولت و سپاه تاکید کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین بر تامین امنیت زائران تا اعزام به مراکز زیارتی و مبادی خروجی از کشور تأکید کرد.

 

نیازهای پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان برطرف می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور نیز در سفر به سیستان و بلوچستان از مبادی ورودی زائران پاکستانی اربعین حسینی بازدید و در جریان آخرین روند خدمات‌رسانی قرار گرفت.

 

سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف بازدید از پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان که مبادی ورودی زائران پاکستانی اربعین در سیستان و بلوچستان محسوب می‌شوند در استان حضور پیدا کرده‌ایم.

 

فرمانده فراجا افزود: در این سفر به صورت میدانی در مرز حضور یافته تا ضمن عرض خدا قوت به همکاران مرزبانی و انتظامی نیازهای احتمالی را برطرف کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران ما برقراری نظم و امنیت برای حضور توام با آرامش این زائران عزیز در خاک جمهوری اسلامی ایران است تا در بهترین شرایط عازم زیارت عتبات عالیات شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها