معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خبر داد:

ایجاد سامانه جامع منابع انسانی در دستور کار شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: با توجه به نقش کلیدی منابع انسانی و مدیریت آن در دستیابی به اهداف استراتژیک مدیریت شهری، تهیه سامانه جامع منابع انسانی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۷۹۰۴۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان؛ قاسم ملک‌دار اظهار کرد: با توجه به نقش کلیدی منابع انسانی و مدیریت آن در دستیابی به اهداف استراتژیک مدیریت شهری و اینکه امروزه شاهد افزایش پیچیدگی و تغییرات ناشی از رشد فناوری در محیط کاری هستیم، برنامه‌ریزی و مدیریت نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در چنین شرایطی برای افزایش سرعت تصمیم‌گیری مدیریت شهری و سرعت دسترسی به اطلاعات منابع انسانی، تهیه سامانه جامع منابع انسانی شهرداری سمنان در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه با اجرای این سامانه، بزرگ‌ترین شفافیت در حوزه منابع انسانی شهرداری رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: در این سامانه کلیه خدمات پرسنل اعم از برنامه‌های آموزشی، اطلاعات پرسنلی، دستورالعمل‌ها، حقوق و مزایا، وضعیت پایش سلامت و پرونده الکترونیکی سلامت و دیگر موارد مشابه پیش‌بینی شده که از انعطاف‌پذیری خاصی برخوردار است.

ملک‌دار، ایجاد فروشگاه اینترنتی را از مزایای ویژه این سامانه برشمرد و اضافه کرد: با ایجاد این مزیت، دسترسی کارکنان به مایحتاج روزانه تسهیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نقش اول ثروت‌آفرینی در هر سازمان را سرمایه‌های انسانی تشکیل می‌دهند، گفت: ایجاد این سامانه به نحو مستقیم در کارآمدی، اثربخشی و بهره‌وری نیروی انسانی شهرداری مؤثر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها