رییس هیأت ووشوی سیستان و بلوچستان گفت: چهار ورزشکار ووشوی استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۳۷۸۶۸۸

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ عباس شیبک اظهارداشت: پس از برگزاری مسابقات ووشو  قهرمانی کشور در تیرماه در استان البرز و درخشش ووشو کاران سیستان وبلوچستان در این رقابتها چهار ورزشکار به اردو تیم ملی دعوت و همچنین قهرمان ووشوی استان به عنوان مربی تیم ملی نیز انتخاب شد.

 

وی افزود: محمد ریگی بلوچ، شعیب صفرزایی، سعید عیسی زهی و ابوالفضل سرحدی چهار ووشوکار استان هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند همچنین عباس شیبک دیگر قهرمان ووشوی استان نیز به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد.

 

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: مرحله اول اردوهای تیم ملی از روز یکشنبه ۱۳ شهریورماه جاری در آکادمی ووشو ایران تهران برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در صورت درخشش ووشو کاران سیستان و بلوچستان افراد منتخب پس از آمادگی به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

 

شیبک با بیان اینکه مسابقات جهانی ووشو ۲۰ آذرماه در بالی کشور اندونزی برگزار خواهد شد تصریح کرد: ووشوکاران به جهت حضور پرقدرت در این رقابتها مقرر شده در ۶ اردو آمادگی تا روز اعزام شرکت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در دوره قبلی مسابقات جهانی در کشور برزیل  که قبل از شیوع کرونا برگزار شده بود تیم ملی ایران و بخش ساندا قهرمان جهان شده بود.

 

شایان ذکر است عباس شیبک در حال حاضر مربی تیم ملی بزرگسالان کشور سریلانکا است که بعد از مسابقات جهانی اندونزی این تیم را برای حضور دربازی‌های آسیایی هانگژو آماده خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها