اختصاصی «جام جم آنلاین»

شناسایی ۶۳ مدرسه وابسته به بهائیت

گزارشات زیادی از برگزاری اردوی مختلط، استخر مختلط و بحث مختلط و ... در این مدارس بدست آمد.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، گزارشات رصدی دستگاه‌های انتظامی کشور نشان دهنده فعال شدن جریانات و فرق انحرافی نظیر بهائیت و ... در ارتباط گیری با مردم و بخصوص تمرکز بر حوزه کودک و نوجوان است.

در این خصوص بررسی‌ها نشان می‌دهد این جریان در حوزه مهدکودک‌ها و مدارس و موسسات بطور خاص مدارس غیر انتفاعی اقداماتی را شروع کرده و با اجاره کردن برخی از مجوزهای مدارس غیر انتفاعی نسبت به آغاز فعالیت در این پوشش اقدام کنند.

براساس این گزارش، در ماه‌های اخیر و با اشراف امنیتی بر تحرکات این جریانات در ۱۰ استان، ۶۳ موسسه و مدرسه و مهد کودک که این جریانات در اختیار گرفته که برخی از این موسسات و مدارس و مهد کودک‌ها مستقیما در اختیار عناصر بهائیت قرار داشت و در بعضی‌ها مربیان وابسته به این فرقه فعالیت تبلیغی می‌کردند و ... شناسایی و جمع‌آوری شدند. گزارشات زیادی از برگزاری اردوی مختلط، استخر مختلط و بحث مختلط و ... در این مدارس بدست آمد.

نکته قابل تامل در این خصوص این بود که برخی از خانواده‌ها که از ماهیت این مدارس و ... اطلاعی نداشته و فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام کرده بودند نیز در تور این فرقه قرار گرفته که تاثیرات سوئی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها