نماینده ولی فقیه در کردستان، شهدا را نماد مسوولیت‌پذیری دانست و گفت: ما نیز باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و گفتن نمی‌توانیم و نمی‌شود، قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۳۷۶۸۵۰

 کردستان- جام جم آنلاین- حجت‌الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی صبح امروز پنجشنبه در یادواره جانباز، آزاده و شهید محمود امان اللهی و شهدای بیجار اظهار داشت: مدیران نیز باید مانند شهدا وظیفه‌شناس باشند و سعی کنند تاثیر مثبتی روی زندگی مردم گذاشته و الگوی اخلاقی برای جامعه باشند.

وی با بیان اینکه علما و ایثارگران بیجار چشم و چراغ کردستان هستند، افزود: بیجار همواره در زمینه خدمت به نظام و انقلاب و شهادت، پیشتاز بوده و شهدا و ایثارگران بزرگی به کشور عرضه کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان یکی از افتخارات بیجار را تقدیم شهدایی در جنگ جهانی دوم در 81 سال پیش عنوان کرد و یادآور شد: شهید امان‌اللهی نیز از شهدای شاخص و جانباز والامقام بود که در سال 1379 بعد از عارضه قلبی، اعضای بدنش اهدا شد تا تیر خلاصی بر ایثارگری وی باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: شهدا هیچگاه دنبال شهرت نبوده‌اند اما نام و یاد آنان و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌هایشان تا ابد در تاریخ باقی خواهد ماند و الگویی برای آزادی‌خواهان و مردم ولایتمدار ایران خواهند بود.

وی با بیان اینکه کاری کنیم خدا یاد و نام ما را بالا ببرد، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم نام و یادمان بلندآوازه باشد، باید مانند شهدا و جانبازان و ررمندگان، از خودگذشتگی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سیددارا سیدعباسی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها