ابوالحسن شریفی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ساوه با بیان اینکه این نهاد یک قوه مقننه در شهر است، اظهار کرد: خروجی تصمیم‌ها و اقدامات مسئولین با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۳۷

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : وی افزود: مردم سرمایه‌های اجتماعی ما هستند لذا دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این سرمایه اجتماعی را از بین ببرد لذا ما مسئولان باید با عملکرد خود امید را در دل مردم تقویت کنیم.

رئیس دادگستری ساوه عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات مختلف شهر و مردم ساوه توسط اعضای شورای اسلامی شهر ساوه نشان دهنده دغدغه آنان در حل مشکلات مردم است اما برای حل مشکلات شهر دچار یک سردرگمی هستیم و باید برای رهایی از این سردرگمی از ظرفیت کارشناسان و افراد متخصص و صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف جهت حل مشکلات شهر بهره بگیریم.

شریفی با بیان اینکه همه مسئولان و دستگاه‌های شهرستان ساوه باید برای حل مشکلات شهر پای کار باشند، گفت: راه برون رفت از مشکلات شهر امری ضروری و وظیفه همه دستگاه‌ها است و وظیفه شورا به عنوان نمایندگان مردم به دلیل ارتباط و تعامل بیشتر با مردم سنگین‌تر است.

وی افزود: حفاظت از حقوق بیت‌المال مهمترین خط قرمز دستگاه قضا است اما باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم قانون رعایت شود و هم برخی کارها در شهر به علت برخی موانع قانونی قفل نشود.

رئیس دادگستری ساوه تصریح کرد: لازم است تا از ساخت و سازهای خارج از ضوابط فنی و شهرسازی و پروانه و نقشه مصوب در شهرستان ساوه پیشگیری کنیم و دستگاه قضائی نیز در کنار دستگاه‌های مربوطه پای کار است.

خبرنگار : مژگان زمانی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها