«جام‌جم» تاثیر افزایش کمی آثار ترجمه در حوزه کودک و نوجوان را بررسی می‌کند

ادبیات کودک در سیطره سبک زندگی غربی

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از مشارکت این سازمان در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کرج همزمان با هفته ملی کودک خبر داد خبرداد.
کد خبر: ۱۳۷۶۴۹۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

 این مقام مسوول گفت  پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی هم‌زمان با هفته ملی کودک از ۱۸ تا ۲۲ مهر ماه  سال جاری برگزار خواهد شد و کانون با هدف حمایت از تولید ملی و دستاوردهای نوین و نمایش بخشی از توانمندی‌های تولیدی و خدماتی صنعت اسباب بازی کشور در این نمایشگاه مشارکت می‌کند.

سرپرست کانون البرز ادامه داد تولیدکنندگان برتر صنعت اسباب بازی کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و برنامه‌های فرهنگی و شاد و مفرح دیگری نیز در حاشیه‌ی این نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد .

فلاح افزود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز غرفه‌هایی را در این نمایشگاه خواهد داشت و علاوه بر فروش محصولات خود کارگاه‌های بازی و نقاشی را برای کودکان و نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه تدارک دیده است.

وی هم چنین گفت در نظر داریم در صورت امکان از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیزدعوت کنیم تا در کنار نمایشگاه برای کودکان نمایش‌های مناسب اجرا کند.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها