سری آیفون ۱۴ نزدیک‌تر از همیشه به ما قرار دارد. گویا امسال تغییرات بیشتری در این سری روی خواهد داد و می‌توانیم حتی در انواع مدل‌ها هم یک سری تغییر کوچک داشته باشیم.
سری آیفون ۱۴ نزدیک‌تر از همیشه به ما قرار دارد. گویا امسال تغییرات بیشتری در این سری روی خواهد داد و می‌توانیم حتی در انواع مدل‌ها هم یک سری تغییر کوچک داشته باشیم.
کد خبر: ۱۳۷۶۴۴۵

نزدیک به یک ماه تا معرفی و انتشار گوشی‌های آیفون ۱۴ فاصله داشته و امیدوار هستیم که اپل بار دیگر در موعد تعیین شده از گوشی‌های آیفون جدید خود رونمایی کند.

گویا قرار بر این بود که قیمت آیفون 14 هم با افزایش ۱۰۰ دلاری در همه مدل‌ها مواجه شود، اما بعدها شایعات دیگری هم داشتیم که این افزایش قیمت رخ نخواهد داد.

بار دیگر، آیفون 14 پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی در بین ۴ مدل امسال خودنمایی خواهد کرد و می‌توانیم بهترین امکانات را از آن انتظار داشته باشیم. با آیفون 14 پرو مکس می‌توانید به بهترین فناوری‌های اپل در سال جاری همراه بوده و سال‌های بیشتری از آن استفاده کنید. بهترین قابلیت‌های سیستم‌عامل iOS 16 هم قرار است که در این مدل در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شود. قیمت آیفون 14 پرو مکس هم احتمالا بدون تغییر خواهد ماند، اما این احتمال وجود دارد که یک مدل جدیدتر یعنی نسخه ۲ ترابایتی را هم در این نسخه داشته باشیم.

آیا قیمت آیفون 14 تغییر پیدا می‌کند؟

می‌دانیم که جهان هنوز هم بارقه‌هایی از مشکلاتی که کووید ۱۹ ایجاد کرده بود را متحمل می‌شود. در طی نزدیک به دو سال که اقتصاد جهان به واسطه شیوع همگانی ویروس کرونا با مشکل مواجه شد، تراشه بیش از هم در جهان تکنولوژی دچار مشکل شده بود. هنوز هم مشکلاتی در زمینه تامین قطعات تراشه وجود دارد که گریبان گیر کمپانی‌های بزرگی مانند اپل شده است. نبود تراشه سبب می‌شود که تامین کنندگان هم با مشکل مواجه شده و برای جبران رو به افزایش قیمت آیفون 14 بیاورند.

البته این امر به احتمال زیاد رخ نخواهد داد و اپل به‌عنوان یکی از کمپانی‌هایی شناخته می‌شود که بهتر از همه توانسته تا مشکلات را کنترل کند. آیفون 14 پرو مکس احتمالا از همان نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایتی شروع شده و با نسخه ۲ ترابایتی هم به پایان خواهد رسید. نسخه ۲ ترابایتی احتمالا گران‌ترین گوشی هوشمند اپل برای امسال خواهد بود. قیمت آیفون 14 در بازار جهانی بدون تغییر خواهد ماند، اما هیچ چیز در کشورمان مشخص نیست و احتمالا به دلیل شایعاتی که پیرامون کالاهای لوکس ایجاد شده بود و هنوز هم زمزمه‌هایی از آن به گوش می‌رسد، احتمالا با افزایش قیمت چند میلیونی در تمامی مدل‌ها مواجه خواهیم بود.

مدل‌های مختلف آیفون 14

آیفون ۱۴ امسال با یک تغییر مواجه خواهد شد. از آن جایی که نسخه مینی در طول دو سال گذشته چندان برای اپل سودآوری نداشته و به نوعی از هدف‌ها دور بوده است، امسال دیگر نسخه مینی نخواهیم داشت و اپل آن را با نسخه مکس یا پلاس جایگزین می‌کند. آیفون ۱۴ مکس احتمالی قرار است که با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مشابه آیفون 14 پرو مکس روانه بازار شده و این‌بار در سری استاندارد جای نسخه مینی را بگیرد. این نسخه با صفحه نمایش بزرگ‌تر، همه امکانات آیفون ۱۴ پایه را خواهد داشت. مخاطبین گوشی‌های هوشمند بیشتر به سراغ صفحه نمایش بزرگ سوق پیدا می‌کنند و به همین دلیل هم نسخه مینی به موفقیت نرسید.

بنابراین، آیفون ۱۴ پایه، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون 14 پرو مکس مدل هایی هستند که امسال روانه بازار می‌شوند. هر کدام از این نسخه‌ها دارای مشخصات فنی متفاوتی بوده و انتظار داریم که اپل امسال فاصله بیشتری بین نسخه‌های استاندارد و پرو قائل شود. این فاصله بیشتر سبب می‌شود که کاربران علاقه بیشتری به خرید نسخه‌های پرو داشته باشند. با همه این تغییرات، هنوز هم آیفون 14 پرو مکس به عنوان بهترین گوشی اپل باقی خواهد ماند و انتظار بشیتری از آن داریم.

آیفون 14 پرو مکس گران‌ترین گوشی اپل

آیفون 14 پرو مکس می‌تواند میزبانی برای امکانات ویژه‌تر اپل باشد. گویا اپل قصد دارد که امسال شیوه متفاوتی برای ارائه محصولات خود پیش بگیرد. امسال اپل قصد دارد که تراشه جدید A16 خود را تنها برای مدل‌های پرو عرضه کند و مدل‌های استاندارد از همان تراشه سال پیش A15 استفاده می‌کنند. صفحه نمایش پروموشن هم احتمالا باز هم صرفا برای نسخه‌های پرو فعال خواهد بود و می‌توانند نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را برای مخاطبین به همراه داشته باشند.

از تغییرات دیگر می‌توانیم به ناچ صفحه نمایش اشاره کنیم که احتمالا حذف شدن آن زیاد است و اپل قصد دارد که از پانچ هول همراه با یک طراحی قرص شکل برای قرار دادن فیس آی دی استفاده کند. این احتمال هم وجود دارد که اپل این تغییر بزرگ را برای سال آینده نگه داشته باشد. دوربین آیفون 14 پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو از سنسور اصلی واید ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده و بعد از مدت‌ها می‌توانیم شاهد تغییراتی در روند طراحی دوربین باشیم. احتمالا اپل هم در این سنسور از فناوری پیکسل بینینگ استفاده می‌کند تا باز هم تصاویر با فرمت ۱۲ مگاپیکسلی ذخیره سازی شوند.

پرداخت آسان قیمت آیفون 14 با بازرگانی سیب

می‌دانیم که قیمت آیفون 14 به عنوان یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در بین کاربران ایرانی این گوشی‌ها مطرح می‌شود. سایت بازرگانی سیب امکان خرید گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را به‌صوررت اقساطی برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. کافی است که ۴۰ درصد از قیمت آیفون 14 را به‌صورت پیش پرداخت ارائه داده و مابقی را هم در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه کند. هر کدام از مدل‌ها در طیف‌های رنگی مختلف چنین قابلیتی را خواهند داشت. بنابراین، با خیال راحت‌تری می‌توانید اقدام به پرداخت قیمت آیفون 14 کنید و از آن بهره ببرید.

هنوز هم امکان خرید آیفون ۱۳ و مدل‌های پایین‌تر به‌صورت اقساطی در فروشگاه بازرگانی سیب فراهم شده است. می‌توانید محصولات دیگری مانند اپل واچ سری ۸ که همراه با آیفون ۱۴ معرفی می‌شود را در کنار آیپدها و مک بوک‌های جدید را به‌صورت اقساطی از بازرگانی سیب خریداری کنید. خرید اقساطی استرس را از روی شما برداشته و با برنامه ریزی مالی بهتری می‌توانید بهترین محصولات اپل را خریداری کنید. می‌توانید پیش پرداخت بیشتری ارائه کرده و تعداد اقساط را کاهش دهید تا قیمت تمام شده برای شما کاهش پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها