مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبرداد؛

اجرای طرح "اطعام و احسان حسینی" در استان یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: یک مرکز نیکوکاری مبلغ 100میلیون تومان برای کمک‌به آسیب‌دیدگان از سیل اخیر به حساب این نهاد واریز کرد.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۳۴

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین یزد ، محمد شجاعان بابیان اینکه این موسسه در برهه‌های زمانی مختلف توجه ویژه‌ای به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد داشته است اظهارداشت: این موسسه مبلغ 100میلیون تومان به‌حساب کمیته امداد واریز کرده است تا برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر هزینه شود.

وی ضمن تشکر از همراهی این مرکز نیکوکاری و سایر مراکز نیکوکاری که کمیته امداد را در توانمندسازی محرومان و ایتام یاری می کنند افزود: پیش از این نیز این موسسه تعداد   400بسته معیشتی به ارزش 250میلیون تومان تهیه کرده است که به مددجویان یزدی اعطا شد و مبلغ 213میلیون تومان نیز نقدا به حساب این نهاد واریز کرده است که به حساب 1400 یتیم استان واریز شد.

شجاعان با اشاره به اینکه کمک‌به سیل‌زدگان با روش‌های مختلف امکان پذیر است گفت: مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خود، تماس با شماره تلفن 1811 و یا واریز مبالغ مورد نظر به شماره‌کارت 6037998136777777 در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها