مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام عنوان کرد:

استقرار ۱۷ سایت سیار جهت تکمیل پوشش ارتباطی مسیرهای اربعین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ۱۷۵ کیلومتر شبکه فیبرنوری تاکنون در استان اجرا شده است که با اجرای این طرح تعداد ۴۵ روستا و ۲۳ مرکز مخابراتی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند
کد خبر: ۱۳۷۴۶۱۸
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عباس بیرامی گفت:  ۵۰ کیلومتر فیبرنوری نیز  برای تأمین زیرساخت منطقه مرزی هلاله و میمک و روستاهای مسیر اجرا شده است.

وی ادامه داد: در زمینه هوشمند سازی مدارس استان ۴۴۰ مدرسه شهری و ۶۳۱ مدرسه روستایی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت با شارژ ماهانه G ۷۰ رایگان مجهز شدند.

بیرامی افزود: از مجموع ۶۸۸ روستای استان، تمامی  روستاهای بالای ۲۰ خانوار حداقل از یک پوشش ارتباطی برخوردار بوده و همچنین تعداد ۳۴۴ روستا بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند. 

وی گفت:  برنامه ریزی لازم برای اتصال ۱۰۰ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات تا نیمه اول ۱۴۰۲ صورت گرفته و ابلاغ اعتبار به اپراتورها نیز انجام شده است
 
بیرامی ادامه داد: به منظور حمایت از طرح های حوزه فاوا نیز تعداد ۵۵ طرح توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت و مبلغ ۵۱ میلیارد ریال اعتبار با اشتغالزایی ۱۰۱ نفر با تأیید سامانه کارا پرداخت شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها