مدیر عامل شرکت گاز البرز می گوید ۲۹۳ روستای این استان هدف گازرسانی است که تا کنون ۱۸۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده اند
کد خبر: ۱۳۷۴۰۶۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

غفاریان گفت: در استان البرز روستا‌های متعددی وجود دارد که با توجه به ظرفیت‌های قابل توجهی که دارند، گازرسانی به آن روستا‌ها برای توسعه در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی از دغدغه‌های مهم شرکت گاز است.

او افزود: در استان البرز ۲۹۳ روستا هدف گازرسانی است که شرکت گاز البرز توانسته در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به دو روستا گازرسانی داشته باشد که با این اقدام از ابتدای فعالیت شرکت گاز در البرز تا پایان فصل بهار ۱۴۰۱ تعداد روستا‌هایی که از خدمات این شرکت بهره‌مند شده اند به عدد ۱۸۸ روستا رسیده و این عملیات به ۱۰۴ روستای دیگر در دست اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز البرز گفت: قابلیت‌های متفاوت روستا‌های استان البرز باعث اهتمام این شرکت در گازرسانی شده به نحوی که با رسیدن گاز به هر کدام از این روستا‌ها شاهد شکوفایی و توسعه در بخش‌های مختلف از جمله رونق گردشگری روستایی در روز‌های سرد سال هستیم.

او تصریح کرد: این شرکت اهتمام دارد تا در سالی که به عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده گازرسانی به این روستا با سرعت انجام شود تا بتوان در تحقق شعار سال نقش خود را به خوبی ایفا کند.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها