آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با آموزش وردپرس. مراحل یادگیری وردپرس برای آموزش 0 تا 100 وردپرس منتشر شد.
آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با آموزش وردپرس. مراحل یادگیری وردپرس برای آموزش 0 تا 100 وردپرس منتشر شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۳۰۴

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با آموزش وردپرس. مراحل یادگیری وردپرس برای آموزش 0 تا 100 وردپرس منتشر شد.

آموزش وردپرس

در دنیای امروز بسیاری از کاربران به خریدهای آنلاین روی آورده اند. در این مقاله می خواهیم آموزش وردپرس را به عنوان یکی از نیازهای اساسی کسب و کارهای اینترنتی برای طراحی سایت و مدیریت آن معرفی کنیم.

چرا سایت بسازیم

هر کسب و کاری پس از آماده سازی محصول باید به دنبال مخاطب و بازار هدف باشد. هرجایی که کاربران در آن محیط علاقه مندی به خرید نشان دهند فرصتی برای کسب درآمد است. با توجه به این که در دنیای اینترنتی امروزی بسیاری از کاربران خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند حضور کسب و کار ها در اینترنت الزامی است. وبسایت به عنوان بهترین ابزار در دسترس اینترنتی می تواند پایگاه مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات شما باشد.

چطور سایت بسازیم 0 تا 100

برای ساخت سایت در حالت کلی سه روش وجود دارد.

  1. سفارش طراحی سایت به شرکت های خدماتی
  2. یادگیری برنامه نویسی و راه اندازی سایت
  3. آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

سفارش طراحی سایت به شرکت های خدماتی هزینه زیادی دارد. اگر کسب و کار شما بزرگ است و وقت و انرژی لازم برای یادگیری طراحی سایت ندارید بهترین کار این است که طراحی سایت خود را به شرکت های خدماتی بسپارید.

روش دوم این است که برنامه نویسی توسعه وب آموزش ببینید. در این حالت لازم است تا با زبان های برنامه نویسی مثل php آشنا شوید. کدنویسی html و css و همچنین JavaScript بیاموزید تا بتوانید یک سایت برای خودتان راه اندازی کنید. این روش برای یک فرد که قصد دارد یک سایت برای خودش یا کسب و کار خودش بسازد به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. آموزش برنامه نویسی شاید چندین سال زمان ببرد و بدون تجربه نمی توانید یک سایت مناسب طراحی کنید.

روش پیشنهادی ما به شما این است که با آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی سایت خود را خیلی سریع راه اندازی کنید و مدیریت آن را نیز در چند روز یاد بگیرید. در ادامه، وردپرس را به عنوان بهترین روش طراحی سایت بدون برنامه نویسی به شما معرفی می کنیم و مراحل یادگیری وردپرس را برای اینکه خیلی سریع بتوانید کار خود را پیش ببرید و آموزش 0 تا 100 وردپرس را برای سطح حرفه ای معرفی می کنیم.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد

وردپرس یک نرم افزار رایگان و قدرتمند است که امکان راه اندازی و مدیریت سایت بدون کدنویسی را مهیا می کند. شما با آموزش وردپرس می توانید خیلی سریع یک سایت بسازید. برای ارائه یک پاسخ ساده و سریع به پرسش وردپرس چیست می توانیم بگوییم که WordPress یک نرم افزار تحت وب است. با نصب وردپرس بر روی یک سرور می توانیم به سادگی و در 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود. با طراحی سایت با وردپرس به سادگی می توانیم یک سایت راه اندازی کنیم. سپس با پنل مدیریتی ساده آن به مدیریت محتوای سایت بپردازیم. تولید محتوا کنیم. مطلب منتشر نماییم. حتی با تبدیل وردپرس به فروشگاه به فروش آنلاین محصولات خود بپردازیم. (گاهی نیز بجای عبارت WordPress از مخفف WP استفاده می شود.)

وردپرس چیست و چگونه کار میکند

در بخش قبل توضیح مختصری در مورد اینکه وردپرس چیست معرفی کردیم. اما وردپرس چگونه کار می کند. وردپرس همان طور که گفتیم یک نرم افزار تحت وب است. پس لازم است یک سرور داشته باشید و وردپرس را روی آن نصب کنید. سرور در واقع کامپیوتری است که به اینترنت متصل است. سپس به کمک این نرم افزار و بدون کدنویسی می توانید سایت خود را راه اندازی کنید. برگه ها و صفحات سایت را باز هم بدون کدنویسی طراحی کنید و مدیریت سایت را نیز بدون کدنویسی بر عهده بگیرید.

  • نصب نرم افزار وردپرس
  • راه اندازی سایت با وردپرس
  • طراحی صفحات سایت بدون کدنویسی
  • مدیریت سایت به کمک وردپرس
  • آموزش 0 تا 100 وردپرس حرفه ای

یادگیری و آموزش وردپرس 0 تا 100 چقدر زمان میبرد

یکی از مزیت های وردپرس این است که کار کردن با آن بسیار ساده است. همین که کار با کامپیوتر و اینترنت را بلد هستید و مشغول مطالعه این مقاله شده اید یعنی دانش لازم برای شروع کار با وردپرس را دارید.

یادگیری وردپرس چقدر زمان میبرد. یادگیری وردپرس برای شروع کار و راه اندازی سایت فقط با چند ساعت آموزش کامل می شود. یعنی شما با مشاهده یک دوره آموزشی چند ساعته می توانید کار طراحی سایت خود را شروع کنید. برای آموزش 0 تا 100 وردپرس نیز اگر بخواهید حرفه ای شوید و بر مدیریت کامل سایت مسلط شوید و قادر باشید هر تغییر ظاهری یا امکانات در سایت داشته باشید دوره های آموزشی جامع تر پیشنهاد می شود. شاید 20 ساعت آموزش برای تسلط کامل بر وردپرس کافی باشد.

پیش نیاز های آموزش وردپرس برای یادگیری

برای یادگیری وردپرس پیش نیاز خاصی نیاز نیست. داشتن یک کامپیوتر ساده که امکان اتصال به اینترنت داشته باشد به عنوان پیش نیاز وردپرس کافی است.

در مورد پیش نیاز های یادگیری وردپرس نیز داشتن علاقه و انگیزه یادگیری، پشتکار برای تمرین و تکرار نیز ضروری است.

مراحل یادگیری وردپرس با آموزش وردپرس باران 0 تا 100

وردپرس باران به عنوان مرجع آموزش وردپرس ایران مراحل یادگیری وردپرس برای آموزش 0 تا 100 وردپرس را در سه سطح آموزشی سطح بندی کرده است.

  1. سطح صفر
  2. سطح متوسط
  3. سطح حرفه ای

سطح صفر آشنایی اولیه با وردپرس و پیش نیازهای ضروری راه اندازی سایت است. در این سطح شما با پیش نیازهای راه اندازی یک سایت شامل هاست، دامنه، سیستم مدیریت محتوا آشنا می شوید. در مورد انواع هاست و دامنه و پارامترهای مهم در تهیه آن ها اطلاعات کامل به دست می آورید. همچنین روش تهیه تمام پیش نیاز ها را به طور عملی آموزش می بینید.

در سطح متوسط به مدیریت کامل سایت، افزایش امکانات و سفارشی سازی های ظاهری سایت مسلط می شوید.

در سطح حرفه ای شما یک طراح سایت حرفه ای می شوید و از مسیر طراحی سایت برای سایر کسب و کارها می توانید کسب درآمد کنید.

دانلود وردپرس فارسی برای شروع آموزش وردپرس 0 تا 100

آموزش وردپرس مقدماتی پس از معرفی پیش نیازها به صورت عملی و با دانلود وردپرس شروع می شود. دانلود وردپرس شامل نسخه انگلیسی و فارسی و البته بسیاری دیگر از زبان های دنیا می شود.

دانلود نسخه انگلیسی وردپرس در سایت رسمی وردپرس منتشر می شود. برای دانلود وردپرس فارسی نیز سایت وردپرس باران آخرین نسخه وردپرس را برای دانلود رایگان منتشر کرده است.

  • دانلود وردپرس انگلیسی: سایت رسمی وردپرس
  • دانلود وردپرس فارسی: سایت وردپرس باران

دانلود وردپرس یادگیری وردپرس

آموزش وردپرس رایگان در وردپرس باران

برای آموزش 0 تا 100 وردپرس لازم است تا از سطح صفر و سپس مقدماتی شروع کنید تا در نهایت به سطح حرفه ای برسید. بهترین گزینه برای شروع یادگیری وردپرس دوره آموزش قدم به قدم وردپرس باران است.

در دوره قدم به قدم وردپرس که برای سطح صفر تا متوسط آماده شده است یاد میگرید خیلی سریع یک سایت وردپرسی راه اندازی کنید. در این دوره که برای آموزش وردپرس در 3 روز برنامه ریزی شده است می توانید از سطح صفر صفر و بدون هیچ دانش قبلی وارد  دنیای وردپرس شوید.

  1. در روز اول پیش نیازهای ساخت سایت با وردپرس را تهیه می کنید.
  2. در روز دوم سایت خود را با وردپرس راه اندازی می کنید.
  3. در روز سوم مدیریت سایتی که راه اندازی کرده اید را یاد می گیرید.

برای شروع آموزش وردپرس همین حالا به سایت وردپرس باران مراجعه کنید.

دوره آموزش وردپرس 0 تا 100 پرچمداران وردپرس

آموزش وردپرس 0 تا 100

آموزش 0 تا 100 وردپرس در مرجع آموزش وردپرس شامل آموزش های فوق حرفه ای طراحی سایت بدون کدنویسی نیز می شود. مهارت های لازم برای طراحی سایت های شرکتی، سایت های فروشگاهی، سایت های خبری، مجله ای، وبلاگی، سایت های آموزشی و فروش دوره، فروش فایل و بسیاری حوزه های دیگر به صورت تخصصی در دوره های آموزشی این مرجع ارائه شده اند.

  • آموزش طراحی سایت فروشگاهی
  • آموزش طراحی سایت فروش فایل
  • آموزش طراحی سایت آموزشی
  • آموزش طراحی سایت شرکتی
  • آموزش طراحی سایت خبری
  • آموزش صفحه سازی
  • آموزش فرم سازی
  • آموزش مدیریت کاربران
  • و...

برای شروع آموزش 0 تا 100 وردپرس همین حالا عبارت پرچمداران وردپرس را در گوگل جستجو کنید.

منبع: مرجع آموزش وردپرس

wpbaran.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها