امروزه برای خرید و فروش خودرو، فاکتورهایی نظیر کارشناسی فنی خودرو، بررسی مدارک و استعلام قیمت خودرو صفر در تخمین قیمت خودرو دست دوم تأثیر زیادی دارند. بنابراین برای استعلام قیمت ماشین دست دوم باید به سایت‌های ایمن و مورد اعتماد مراجعه کرده و از قیمت خودرو بر اساس قیمت روز آن، آگاه شد.
امروزه برای خرید و فروش خودرو، فاکتورهایی نظیر کارشناسی فنی خودرو، بررسی مدارک و استعلام قیمت خودرو صفر در تخمین قیمت خودرو دست دوم تأثیر زیادی دارند. بنابراین برای استعلام قیمت ماشین دست دوم باید به سایت‌های ایمن و مورد اعتماد مراجعه کرده و از قیمت خودرو بر اساس قیمت روز آن، آگاه شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۹۴

اما در این میان بیشتر وبسایت ها یا قیمت هایی غیر واقعی و کمتر از ارزش واقعی خودرو ارائه می دهند  یا اصلا معیار درستی برای سنجش قیمت خودروی دست دوم ندارند. خودرو 45 اما در طول سال ها فعالیت در این زمینه به بلوغ کافی در الگوریتم تخمین قیمت خودرو دست پیدا کرده و نتیجه آن این است که اکنون می توانید قیمت خودروی دست دوم خود را در واقعی تری میزان خود تخمین بزنید.

روش استعلام قیمت خودرو کارکرده در سایت خودرو 45

تخمین قیمت ماشین

برای محاسبه آنلاین قیمت خودرو کارکرده از سایت خودرو 45 وارد سایت به آدرس khodro45.com شوید و سپس مشخصات ماشین خودرو را وارد نمایید. در مرحله بعد سلامت خودرو بررسی می شود. شما می توانید در صورت تصادفی بودن خودرو قسمت های رنگ شده و آسیب دیده خودرو را مشخص کنید و در نهایت تخمین قیمت خودرو را بزنید. قیمت خودرو شما عددی است که به شما نمایش داده می شود. این عدد پیشنهادی در بازه فروش فوری و فروش در بازه زمانی دراز مدت است که با توجه به انتخاب شما پیشنهاد داده می شود.

عوامل اصلی برای تعیین قیمت خودرو کارکرده

در شرایط کنونی جامعه برای تعیین قیمت خودرو کارکرده مواردی نظیر نوسانات نرخ ارز، تعیین قیمت از سمت بازار خودرو و غیره بسیار تأثیرگذار هستند. در ادامه فاکتورهای مهم دیگری که در استعلام قیمت خودرو بسیار مؤثرند را شرح خواهیم داد.

عمر مفید خودرو کارکرده

برای محاسبه و تعیین قیمت خودرو کارکرده، توجه به عمر مفید خودرو بسیار اهمیت دارد. در تعیین عمر مفید خودرو کارکرده، مواردی مانند مدل خودرو و میزان کارکرد ماشین دست دوم بسیار مهم است.

کارکرد خودرو

کارکرد خودرو دست دوم نیز در استعلام قیمت خودرو تأثیر فراوانی دارد. برای نمونه اگر خودرویی بیش از ۱۰۰۰ هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد، ۳ تا ۴ درصد از قیمت ماشین کاهش می‌یابد. بنابراین کارکرد استاندارد برای هر خودرو در سال با توجه به مدل خودرو، بین ۲۰ تا ۳۰ هزار کیلومتر است.

مدل و سال خودرو کارکرده

مدل و سال خودرو کارکرده نیز همانند عمر مفید خودرو و میزان کارکرده خودرو تأثیر چشم‌گیری در تخمین قیمت خودرو دست دوم دارد.

بیمه بدنه خودرو

بیمه بدنه خودرو کارکرده نیز یکی از فاکتورهای اصلی در تعیین قیمت خودرو کارکرده است که عدم داشتن بیمه بدنه ماشین دست دوم با توجه به مدل خودرو از قیمت نهایی خودرو کم می‌کند.

توجه به تجهیزات فنی خودرو کارکرده

تصادفی نبودن خودرو، سالم بودن موتور ماشین دست دوم، ستون‌های خودرو و شاسی آن، در استعلام قیمت خودرو مؤثر بوده و موجب افزایش قیمت ماشین دست دوم می‌شوند. اگر ماشین دست دوم تصادفی باشد و سقف و ستون آن ماشین آسیب‌دیده باشد، در زمان فروش، قیمت خودرو کاهش پیدا می‌کند.

آپشن‌ها و امکانات خودرو

یکی دیگر از مواردی که در استعلام قیمت خودرو دست دوم نقش چشم‌گیری دارد، آپشن‌های خودروهای مختلف است که هر چقدر آپشن‌های خودرو بیشتر باشد، در زمان فروش ماشین دست دوم، موجب افزایش قیمت خودرو کارکرده می‌شود.

خودرو 45 بزرگ‌ترین پلتفرم‌ فروش خودرو کارکرده

فروش خودرو کارکرده

خودرو 45 یکی از بزرگ‌ترین و مورد اعتمادترین پلتفرم‌های فروش خودرو کارکرده در ایران بوده که دارای فروش امن، قیمت منصفانه، نقل و انتقال آسان و معامله سریع است. این مجموعه با داشتن کارشناس‌ها و متخصصین حرفه‌ای و باتجربه در حوزه خریدوفروش خودروهای کارکرده در کمترین زمان فعالیت دارد. همچنین ارائه جدیدترین و به‌روزترین سبک معاملات خودرو به مشتریان، از بزرگ‌ترین اهداف مجموعه خودرو 45 است.

معرفی مراحل فروش خودرو کارکرده در سایت خودرو 45

یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین معاملاتی که در جامعه امروز، افراد با آن مواجه می‌شوند، فروش خودرو کارکرده است. بنابراین برای فروش خودرو باید از سایت‌های معتبر و مطمئن کمک گرفت تا آسیب جبران‌ناپذیری به شخص فروشنده وارد نشود.

بنا بر آنچه در قسمت فوق بیان کردیم، خودرو 45 یکی از بهترین و مطمئن‌ترین مجموعه‌ها برای خریدوفروش خودرو و استعلام قیمت خودرو است. در ادامه مراحل فروش خودرو کارکرده در سایت خودرو 45 را برای شما شرح خواهیم داد.

  • مراجعه به سایت فروش خودروهای کارکرده در خودرو 45
  • تکمیل فرم ثبت‌نام در این سایت
  • ثبت درخواست فروش خودرو کارکرده
  • مشاهده قیمت اعلام شده بر اساس فرم تکمیل شده
  • هماهنگی جهت بازدید حضوری خودرو در شعب خودرو 45
  • مراجعه به شعب و بررسی خودرو کارکرده
  • استعلام قیمت خودرو
  • انتقال سند و دریافت وجه خودرو

کلام آخر

برای تعیین قیمت خودرو کارکرده، به خودرو 45 که بزرگ‌ترین پلتفرم برای فروش خودرو در ایران است، ارتباط برقرار کرده و خرید و فروش خودرو کارکرده را با کمک از متخصصین حرفه‌ای و با تجربه این مجموعه انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها