شهردار سمنان از برگزاری نشست هم‌افزایی میان فعالان استان با هدف توسعه گردشگری در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۹۲۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدعلی مرتضی‌نژاد در حاشیه نشست هم‌اندیشی شهرداری و دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران و برنامه‌ریزان، دستیابی به توسعه پایدار شهری است. توسعه پایدار شهری تنها با کسب درآمد پایدار محقق می‌شود و یکی از راهکارهای دستیابی به درآمد پایدار، توسعه گردشگری شهری است.

وی اساسی‌ترین ضعف حوزه گردشگری شهری را موفق‌نبودن در جذب گردشگر دانست و افزود: گردشگری یکی از اولویت‌های سند چشم‌انداز شهر محسوب می‌شود، اما ظرفیت لازم برای تحقق این چشم‌انداز وجود ندارد و باید اهتمام بیشتری در این خصوص داشت؛ شهرداری با ایجاد مدیریت امور گردشگری عزم خود را در این راه نشان داده است.

شهردار سمنان با اشاره به دستاورد نشست شهرداری و دانشگاه سمنان، خاطرنشان کرد: نشست هم‌افزایی میان فعالان استان سمنان با هدف توسعه گردشگری اوایل آبان‌ماه سال جاری با مشارکت و همیاری شهرداری و دانشگاه در شهر سمنان برگزار خواهد شد.

دومین نشست بررسی راه‌های همکاری و تعامل شهرداری و دانشگاه با محوریت توسعه گردشگری در محل دانشکده گردشگری سمنان، با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان، برخی از مدیران شهری، رئیس و اساتید دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها