شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع آنها
معاون عمرانی استاندار لرستان:

شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع آنها

خرم آباد-جام جم آنلاین- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در بحث نگه‌داشت و مهار آب در استان با مشکل مواجه‌ایم
خرم آباد-جام جم آنلاین- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در بحث نگه‌داشت و مهار آب در استان با مشکل مواجه‌ایم
کد خبر: ۱۳۷۲۴۲۱
به گزارش جام جم آنلاین لرستان احمدرضا دالوند در جلسه شورای حفاظت از منابع آب لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم مشکلات حادی که در حوضه آب استان وجود دارد اقدامات خوبی از سوی فرمانداران استان انجام شده است.
وی در خصوص بازدید سد ایوشان گفت: با توجه به مشکلات زیست‌محیطی که در این منطقه وجود دارد و مسائلی که کشاورزان پایین دست و در مسیر چغلوندی دارند نیاز است آب‌ منطقه‌ای استان با رهاسازی آب سد موافقت کند تا بتوانیم تنش‌های آبی را در این منطقه به حداقل برسانیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: وضعیت چشمه‌های شهر خرم‌آباد خوب نیست و در بحث نگه‌داشت آب در استان با مشکل مواجه‌ایم.
دالوند با بیان اینکه در بحث نگهداری و ذخیره آب با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم، اضافه کرد: وضعیت بارندگی لرستان به تناسب استان‌های دیگر بد نیست و در فصل بارش بارندگی وجود دارد اما به جهت اینکه در بحث زیرساخت‌ها در گذشته اقداماتی را انجام نداده‌ایم و این تبدیل به چالش شده و روان‌آب‌ها از استان خارج می‌شود.
وی عنوان کرد: در روستاهای استان پروژه‌هایی نیمه‌تمام داریم و ضرورت دارد اعتبار تامین تا آنها را تکمیل کینم و مقداری از تنش و چالش‌های رووستاها را برطرف کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: روستاهای استان با تانکر آبرسانی می‌شود و در این راستا حتی تانکر به اندازه کافی نداریم که بتوانیم آبرسانی سیاری انجام دهیم.
دالوند گفت: تجهیز چاه‌های استان نیاز به تامین اعتبار است و ضرورت دارد لرستان را به خاطر وجود این چالش‌ها وزارت در بحث آب مساعدت لازم داشته باشند
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها