رییس بسیج سازندگی استان البرز می گوید: طرح‌های جهادی عمرانی روستا‌های شهرستان نظرآباد برای اجرا در سال ۱۴۰۱ تصویب شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سرهنگ پاسدار مهران طیران گفت: در نشست مشترک بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که با بخشداران بخش مرکزی شهرستان نظرآباد و دهیاران این شهرستان برگزار شد، همکاری مشترک برای رفع محرومیت روستا‌ها در این منطقه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در این نشست مشترک دهیاران روستا‌های محمدآباد، حسین خانلو، حسین آباد، قشلاق محمدلو، محمدآباد، خالصه، دولت آباد و فیروزآباد حضور داشتند، اظهار داشت: تامین آسفالت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر روستای قشلاق محمدلو، تامین آسفالت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع از معابر روستای محمدآباد حسین خانلو و تامین آسفالت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع از معابر روستای دولت آباد توسط بسیج سازندگی از جمله این مصوبات می‌باشد.

طیران گفت: همچنین مقرر شد دهیار روستای قشلاق محمدلو با استفاده از کمک ۵۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی برای زیرسازی و جدول گذاری معابر روستا به متراژ یک هزار مترمربع اقدام و سپس برای بسیج سازندگی نسبت به تامین آسفالت آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه تامین آسفالت یک هزار مترمربع از معابر روستای فیروزآباد برای بسیج سازندگی از دیگر این مصوبات است، افزود: قرار شد تمام مراحل مربوط به حمل و پخش آسفالت و انتخاب پیمانکار و هزینه‌های جانبی توسط دهیاران صورت پذیرد ضمن اینکه به دهیاران یک هفته برای معرفی پیمانکار به بسیج سازندگی مهلت داده شده است.

شهرستان نظرآباد حدود ۵۰ روستا دارد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها