مهران اصطلامی، معلم شایسته و هنرمند شهرستان فیروزکوه در محور هنرهای آوایی، رشته تک‌نوازی تنبک رتبه نخست جشنواره کشوری را به خود اختصاص داد
کد خبر: ۱۳۷۰۵۲۳

به گزارش جام جم آنلاین تهران،با اعلام نتایج دومین جشنواره کشوری معلمان هنرمند، "مهران اصطلامی"، معلم شایسته و هنرمند شهرستان فیروزکوه در محور هنرهای آوایی، رشته تک‌نوازی تنبک این جشنواره با جلب نظر داوران جشنواره رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در این خصوص گفت: فرهنگیان شایسته شهرستان فیروزکوه با همت والا و استعداد عالی خود همواره در رشد و توسعه علمی و فرهنگی کشور نقشی ممتاز داشته و دارند.
کسب رتبه اول کشوری توسط مهران اصطلامی، معلم هنرمند و جویای نام شهرستان در دومین جشنواره کشوری فرهنگی، هنری معلمان هنرمند موجب مباهات و سرافرازی جامعه فرهنگیان شهرستان فیروزکوه بوده و بی‌تردید این موفقیت‌ مرهون تلاش‌های این معلم هنرمند و پیگیری‌های حوزه معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش فیروزکوه است. لازم می‌دانم از زحمات همه عوامل کسب این افتخار برای استان و شهرستان قدردانی نموده و از خداوند متعال برای فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز سربلندی و موفقیت را در تمام عرصه‌ها مسئلت نمایم.
شایان ذکر است فرهنگیان شهرستانهای استان تهران حائز شش رتبه برتر کشوری در این جشنواره شدند که مراسم اختتامیه دومین جشنواره کشوری معلمان هنرمند، روز یکشنبه (فردا) با حضور منتخبان در شیراز برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها