با دستور مستقیم استاندار چهار محال و بختیاری

سرپرست موقت روابط عمومی استانداری چهار محال و بختیاری بر کنار شد

رئیس جمهور در آخرین برنامه سفر استانی گفت؛فعال شدن حداکثری ظرفیت‌های گردشگری استان حتما می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری در استان را برطرف کند.
کد خبر: ۱۳۶۹۶۰۷

به گزارش جام جم آنلاین-چهار محال و بختیاری؛ رئیس جمهوری در پایان سفر استانی به چهار محال و بختیاری در منطقه رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور در نشست خبری به سئوالات خبرنگاران استان چهار محال و بختیاری پاسخ گفت.

استان چهار محال دارای ظرفیت های بکر و فراوانی است که باید به فعلیت در آمده و شکوفا شود

سید ابراهیم رئیسی در ابتداء با تشکر از مردم،مسئولان و فعالان بخش های مختلف اقتصادی استان چهار محال را یک استان بکر با ظرفیت های بسیار بالا و حداکثری عنوان نمود و تاکید کرد این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود باید از بالفعل به حرکت در آمده و باعث رشد و شکوفائی استان و مناطق محروم گردد.

بهره‌گیری صحیح و مناسب از  ظرفیت‌ها  موجود استان می‌تواند به حل مشکلات استان از جمله  اشتغال کمک کند.

دکتر رئیسی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های خدادادی بسیاری در عرصه‌های کشاورزی، گردشگری و منابع طبیعی دارد که بهره‌گیری صحیح و مناسب از این ظرفیت‌ها می‌تواند به حل مشکلات استان از جمله در زمینه ایجاد اشتغال کمک کند.

در این سفر آشنایی دقیق‌تری با ظرفیت‌های چشمگیر چهارمحال و بختیاری در زمینه گردشگری پیدا کردم

ریاست جمهوری در ادامه افزود: در این سفر آشنایی دقیق‌تری با ظرفیت‌های چشمگیر چهارمحال و بختیاری در زمینه گردشگری پیدا کردم و با اطمینان می‌گویم که فعال شدن حداکثری ظرفیت‌های گردشگری استان حتما می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری در استان را برطرف کند.

تکمیل زیرساخت‌های لازم برای رونق گردشگری در چهارمحال و بختیاری در مصوبات این سفر دیده شده است

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تکمیل زیرساخت‌های مواصلاتی و ارتباطی را از نیازمندی‌های بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های گردشگری استان دانست و اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌های لازم برای رونق گردشگری در چهارمحال و بختیاری در مصوبات این سفر دیده شده است.

اجرای طرح توسعه واحد نساجی حجاب  و نیز فعال کردن همه ظرفیت‌های می تواند سهم عمده ای در ایجاد اشتغال داشته باشد

رئیس جمهور همچنین با اشاره به بازدید خود از کارخانه نساجی حجاب شهر کرد و نیز کشتارگاه صنعتی جونقان تصریح کرد: اجرای طرح توسعه این واحد نساجی و نیز فعال کردن همه ظرفیت‌های کشتارگاه صنعتی جونقان علاوه بر رونق تولید و تامین نیازمندی‌های کشور به کالاهای تولیدی واحدها می‌تواند در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار نیز موثر باشد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه توسعه و رونق بیشتر کشاورزی در چهار محال و بختیاری نیز به عنوان یکی از راهکارهای رفع مشکل اشتغال در استان در مصوبات سفر مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اساسا با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مصوبات سفرهای استانی ناظر به ایجاد فرصت‌های اشتغال دانش پایه و بر محور رونق تولید تنظیم می‌شوند.

از همه مدیران استان می‌خواهم که اجرای مصوبات سفر را با جدیت و انگیزه دنبال کنند

دکتر رئیسی خاطر نشان ساخت:از همه مدیران استان می‌خواهم که اجرای مصوبات سفر را با جدیت و انگیزه دنبال کنند تا واقعا حرکتی در استان اتفاق بیافتد و مردم احساس کنند که کار متفاوتی در حال انجام است.

مردم استان چهار محال و بختیاری مردمی شجاع،فهیم و قدر شناس هستند

رئیس جمهور با تشکر از میهمان نوازی مردم خوب و خونگرم استان چهار محال این استان را دارای مردمی شجاع و قدرشناس عنوان نمود که بیش از 2500 شهید تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی نموده و در دفاع از اسلام و میهن عزیز همچنان در میدان بوده و برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننموده.

تقارن این سفر با ولادت حضرت امام رضا (ع) باعث رشد شکوفائی و توسعه استان  در همه عرصه ها گردد

دکتر رئیسی در خاتمه ضمن گرامیداشت ولادت آقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء این روز را به ملت بزرگ و قدرشناس ایران و به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت و اظهار امیدواری نمود تقارن این سفر با ولادت حضرت امام رضا (ع) باعث رشد شکوفائی و توسعه استان در همه عرصه های فرهنگی،اقتصادی،عمرانی و اجتماعی استان چهار محال و بختیاری باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها