آشنایی با دکتر مریم اسلامی عضو بنیاد علمی نخبگان در ویژه برنامه «راحیل»

ششمین قسمت ویژه برنامه «راحیل»، هفدهم خرداد میزبان دکتر مریم اسلامی عضو بنیاد علمی نخبگان می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۹۲۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، برنامه «راحیل» که به مناسبت دهه کرامت به صورت ویژه و زنده طی ده شب از شبکه دو سیما پخش می شود، فضایی دخترانه دارد که از دختران و زنان موفق در عرصه‌های مختلف به همراه یکی از اعضای خانواده‌شان دعوت بعمل می‌آید تا در گفتگویی صمیمانه با زینب زارع (مجری برنامه) پیرامون راههایی که در زندگی پیموده‌اند تا به موفقیت های فعلی‌شان دست یابند، صحبت کنند.

در ششمین قسمت برنامه «راحیل» دکتر مریم اسلامی به همراه پسر هفت ساله‌اش سیدسینا سیداشرفی در برنامه حضور خواهد داشت تا پیرامون راههایی که در زندگی پیموده تا به موفقیتهای فعلی دست پیدا کند، با زینب زارع گفتگو کند.

دکتر مریم اسلامی دکترای ژنتیک دارد و از سوی سازمان جهانی مالکیت معنوی ملل متحد (WIPO)، موفق به کسب مدال طلا و مقام عالی‌ترین اختراع و بهترین زن مخترع سال 2008 شده است. همچنین این بانوی موفق توانسته است جایزه ویژه، مدال و نشان تسلا و دیپلم افتخار از کشور صربستان را در اولین دوره مسابقات و نمایشگاه بین‌المللی زنان مخترع در کره جنوبی از آنِ خود نماید. وی عضو بنیاد ملی نخبگان نیز می‌باشد.

برنامه «راحیل» تاکنون میزبان بانوانی همچون حکیمیه فری زاده (نخبه و مدیر عامل مرکز نوآوری مانا)، فریده فرخی نژاد (گوینده اسبق خبر و مدرس گویندگی)، زهرا کریمی (عضو باشگاه والیبال پیکان و قهرمان جهان در ورزش کبدی)، ملیحه مسعودی (مهندس معمار و مدرس و استاد دانشگاه و عضو مجمع رهروان حضرت زینب(س)) به همراه دوستانشان بوده است.

این برنامه کار مشترکی از مرکز بسیج رسانه ملی و سازمان تبلیغات اسلامی به همت گروه خانواده شبکه دو سیما، تهیه‌کنندگی محسن سال‌افزون، سردبیری فرزانه پزشکی و اجرای زینب زارع است که پخش آن از سه‌شنبه 10 خرداد آغاز شده است و ششمین قسمت این برنامه با حضور دکتر مریم اسلامی، سه‌شنبه 17 خرداد ساعت 22:30 به مدت 50 دقیقه مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها