خاتمی: غربی‌ها در حالی دستور قطع برنامه‌های برون‌مرزی را صادر کردند که ادعای طرفداری از آزادی بیان دارند

واکنش ائمه جمعه به حذف شبکه‌های ایران از ماهواره

امام جمعه کرج گفت: منظور نیاز است تا یک مجموعه قوی، دقیق در ذیل مجموعه خبرگان تشکیل و تا ماموریت آن رصد تحریف باشد و اقدام به موقع برای آن داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۰۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ خرداد کرج با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: یکی از مسایل مهم که باید در همه ایام سال مبنای رفتاری و روشی عناصر، گروه های سیاسی و معتقدان به پیروی از امام(ره) باشد تببین شخصیت ابعاد معمار کبیر انقلاب است که  در همین راستا نیروهای انقلاب بایستی در تببین شخصیت امام(ره) بزرگمردی که روند تاریخ معاصر ایران و جهان را تغییر داد بیشتر سخن بگویند.

وی افزود:  چون این اثر گذاری همچنان ادامه دارد  اما می بینیم که استکبار و فریب خوردگان داخلی نیز سال ها است در تلاش هستند تا با دروغ، تهمت و تحریف چهره این مرد الهی و روشی را که به آن مکتب امام گفته می شود را خدشه دار کنند.

امام جمعه کرج ادامه داد: همان مکتبی که در این سال‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما را سالم از گردنه های خطرناک عبور داده، سطح عزت ملی و شرافت بین المللی ما را بالا برده است بر همین اساس می خواهند تا این مکتب و این راه را از بین ببرند، در همین راستا نیاز است با بیان حقایق زندگی حضرت امام(ره) و تببین منش زندگی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در مکتب ایشان در عرصه های مختلف وجود دارد پرداخته و از انحراف جلوگیری که این خود بخشی از جهاد تببین است که انقلاب را حفظ می کند.

وی خاطرنشان کرد:  امام(ره) کسی است که اصول فکریش در مسایل مختلف به وجود آمده و  برای کشور چه مسایل داخلی و چه خارجی رهگشا بوده و البته نباید به این نکته نیز بی توجه بود که رهبر معظم انقلاب به دلیل مواجه مستمر با اندیشه های حضرت امام(ره) در همه حال و با مسایل مختلف به بیانات، روش و مکتب حضرت امام(ره) ارجاع داده می دهند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اینکه امام(ره) از محرومان حمایت می کند و به صورت دائم در خصوص وضعت آنها تذکر می دهد چون عدالت در اندیشه ایشان نقش محوری دارد لذا به مردم سازی اقتصاد تاکید داشتند، اگر با دقت اندیشه امام(ره) را بررسی کنید می بینید برای تحقق عدل، قسط و مبارزه با ظلم اصرار دارند و اساسا تشکیل حکومت را برای برقراری عدالت لازم می دانند. در عرصه فرهنگ و سیاست نیز امام(ره) موحد بود و موحدانه وارد و خارج  این عرصه ها شد، امروز نیز برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب یعنی استقلال، عدالت و پیشرفت باید همین مسیر طی شود، باید در  خدمت به امام(ره) بدون تحریف عمل کرد  و از نقشه راهی که کشیده اند بهره برد تا به مقصد رسید، باید امام (ره) را خوب شناخت و خوب شناساند.

وی در ادامه اظهار کرد: اشرافی گری در روحانیت و یا حاکمان جامعه اسلامی را امام(ره) مخل به نظام، اسلام و انقلاب می دانستند و اگر دیدید کسی که در مقابل مسئولیت اشرافی گری را ترویج می کند بدانید که با خط امام(ره) منافات دارد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: به همین منظور نیاز است تا یک مجموعه قوی، دقیق در ذیل مجموعه خبرگان تشکیل و تا ماموریت آن رصد تحریف باشد و اقدام به موقع برای آن داشته باشند.

حسینی همدانی در ادامه خطبه‌های امروز به متوقف کردن کشتی یونانی هم اشاره و اعلام کرد: این اقدام نشانه اقتدار دریایی ایران بود که واقع شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها