مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهار محال و بختیاری عنوان کرد

تدارک گسترده شبکه جهانبین ویژه 14 و 15 خرداد

درخشش مجدد رادیو جهان بین استان چهار محال و بختیاری

کسب رتبه اول مراکز استانی رادیو جهان بین در بین 33 مرکز استانی

مدیرکل صدای استان ها در سفر به شهرکرد، از هویت محوری و عدالت گستری به عنوان رویکردهای دوره جدید رسانه ملی نام برد.
کد خبر: ۱۳۶۸۵۵۳

به گزارش جام جم آنلاین- چهارمحال و بختیاری؛در جلسه ای که با حضور وحید کمالی، مدیرکل صدای استان ها، مدیرکل مرکز، مدیر ارزیابی، مدیر هماهنگی اداره کل صدای استان ها، جمعی از معاونان و همکاران معاونت صدا برگزار شد.

 کمالی، رادیو جهان بین را در شأن و مقام مردم فهیم استان دانست و گفت: این معاونت با تولید برنامه های فاخر و ارزشمندِ بسیار ثابت کرد که فکر و اندیشه مهم تر از امکانات سخت افزاری است و در نبرد نابرابر رسانه ای و محدودیت امکانات استانی، ایده های هنرمندانه و خلاق توانسته برای چندین سال متوالی، جایگاه نخست را حفظ نماید.

کمالی در ادامه افزود: دهه کرامت فرصت خوبی است تا با تولیدات ویژه برای رادیو زیارت، گستره حرم را به گستره ایران تبدیل کنید و خادم افتخاری و فرهنگی امام رضا(ع) شوید‌.

مدیرکل صدای استان ها با اشاره به رتبه های برتر رادیو جهان بین در ارزیابی ها و کسب چندین مقام برتری بین مراکز گفت: مرکز چهارمحال و بختیاری در رادیو می درخشد و در سال های متوالی، جایگاه خود را در ردیف برترین ها حفظ کرده است.

وی از عملکرد خوب رسانه استان در مسأله آب و خلق آرامش، ابراز خرسندی کرد و مدیریت آن را مدبرانه و هوشمندانه دانست.

کمالی با اشاره به دوره تحولی و رویکرد جدید سازمان که همان هویت محوری و عدالت گستری است افزود: استان چهارمحال و بختیاری مصادیق بسیار بارزی از هویت ایرانی و برگرفته از اقوام غیور ایرانی است که باید برای تقویت این اقوام، پوشش ها و گویش ها، انتقال خودباوری به نسل های آینده که نتیجه آن تقویت هویت و فرهنگ ایرانی است تلاش کرد.

مدیرکل صدای استان ها، عدالت گستری را هم یکی دیگر از موضوعاتی دانست که باید در استان های کم برخوردار و برنامه ها به آن پرداخت.

رادیو جهان بین در ارزیابی های فصلی و سالانه همیشه موفق عمل کرده

یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)، ضمن قدردانی از تلاش های سازنده و هنرمندانه همکاران رادیو جهان بین در به دست آوردن رتبه اول ارزیابی سالانه مراکز ۳۳ گانه استان ها گفت: رادیو جهان بین در ارزیابی های فصلی و سالانه همیشه موفق عمل کرده و با هماهنگی، تعامل و تبادل اطلاعات با حوزه ستادی، جایگاه ویژه خود را در شاخص های ارزیابی حفظ کرده است.

مدیرکل با اشاره به رشد و ارتقاء رادیوهای استانی افزود: صدای استان ها با اختلاف بسیار کم در جدول رتبه بندی قرار گرفته اند که حفظ این جایگاه های ویژه در جدول ارزیابی، بسیار مهم و ضروری است.

موفقیت های پی در پی رادیو جهان بین را حاصل همدلی، همراهی، وحدت و صمیمیت همکاران این معاونت دانست

افشارنیا موفقیت های پی در پی رادیو جهان بین را حاصل همدلی، همراهی، وحدت و صمیمیت همکاران این معاونت دانست و گفت: قدرشناسی، احترام متقابل، حضور پر رنگ و پر افتخار معاونت صدا در جشنواره ها، بسیار ستودنی است طوری که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش رادیویی مافگه، ۴ جایزه از ۷ جایزه اصلی را از آن خود کرد و این موفقیت ارزشمند، باعث افتخار است.

در پایان این جلسه از همکاران رادیو جهان بین که در ارزیابی یک ساله 1400 مراکز 33 گانه استان ها، رتبه اول را کسب نمودند، تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها