یکی از جدیدترین سریال‌های فیلیمو سریال یاغی است که به تازگی پخش اختصاصی آن آغاز شده و هر پنج‌شنبه ساعت 8 صبح قسمت جدید این سریال پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۸۳
دانلود جدیدترین قسمت سریال یاغی
 
 
کارگردان سریال یاغی محمد کارت و تهیه‌کنندگی این سریال را مازیار هاشمی برعهده دارد. در این سریال جدید که ژانری درام دارد و بر اساس رمان سالتو به نگارش درآمده بسیاری از بازیگران سرشناس همچون امیر جعفری، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، مه‌لقا باقری، نیکی کریمی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال در 20 قسمت ساخته شده و به صورت اختصاصی پنج‌شنبه‌ها 8 صبح از پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است. تاکنون دو قسمت از این سریال پرطرفدار منتشر شده است، برای دانلود جدیدترین قسمت سریال یاغی به همراه خلاصه ای از قسمت ها روی این لینک کلیک کنید.
 


خلاصه ای از جدیدترین قسمت های سریال یاغی


سکانس ابتدایی این سریال و بریده شدن تابلوهای ورود ممنوع از همان آغاز به مخاطب می‌فهماند که این سریال قرار است از خطوط قرمز زیادی عبور کند. در قسمت اول نشان داده می‌شود که جوان‌هایی از قشر فرودست جامعه برای کسب درآمد از هیچ کاری سرباز نمی‌زنند و راه و رسم عجیبی را برای رسیدن به درآمد انتخاب کرده‌اند. در همان قسمت اول که مدت زمانش مثل یک فیلم سینمایی است، اکثر شخصیت‌های مهم به مخاطب شناسانده می‌شوند.
 
 
دانلود جدیدترین قسمت سریال یاغی

البته در این قسمت حضورپر راز و رمز  پارسا پیروزفر نیز مشاهده می‌شود که می‌خواهد زندگی این جوانان را متحول کند. شاید برخی از یخش‌های قسمت اول نقص‌هایی نیز داشته باشد ولی داستانی جذاب و با بازی متفاوت علی شادمان را خواهیم دید که شخصیت اول این داستان است و سعی دارد با هوش و لجبازی خود کارها را سامان بدهد.

مسلما باید قسمت‌های بعد یاغی را تماشا کرد تا دید چه چیزهایی در مسیر این شخصیت قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه این قسمت شاید این باشد که از همان ابتدا مخاطب را درگیر سریال و شخصیت‌ها می‌کند؛ تا جایی که بیننده با سریال همذات پنداری کرده و مشتاق قسمت‌های بعدی خواهد بود.

در قسمت دوم سریال یاغی شاهد عاشقانه‌های ابرا و جاوید خواهیم بود. تا جایی که تمامی قسمت حول این محور می‌چرخد. اواسط داستان گروهی از حاشیه نشینان جنوب شهر را از زوایای دیگری خواهیم دید؛ جایی که دوستان جاوید معرفت را در حق او تمام می‌کنند و سبب فرار معشوقه او می‌شوند.
 
 
دانلود جدیدترین قسمت سریال یاغی

فرار شوکه کننده‌ای که می‌تواند هر بیننده‌ای را هیجان‌زده کند. در این قسمت برای آنکه فضای سریال یکنواخت نشود، لوکیشن از محله‌های فرو دست جنوب تهران به جنگل‌های شمال ایران تغییر مکان می‌دهد که بیننده شاهد جلوه‌های بصری و زندگی روستایی خواهد بود.

در اواخر سریال در پس اتفاق‌هایی که برای جاوید می‌افتد انتظار می‌رود که در قسمت‌های بعد شخصیت او تغییر کند و به خلافکاری حرفه‌ای تبدیل شود زیرا در یکی از دیالوگ‌های خود به این موضوع اشاره کرده بود. به نظر می‌رسد زین پس داستان‌های جدیدی در پیش باشد و این داستان‌ها در گرو استواری شخصیت‌ها خواهد بود چه در کنار هم باشند چه در تضاد یکدیگر. البته همچنان قسمت دوم نیز فضا را برای سکانس آخر آماده کرد و مخاطب را تا قسمت بعد کنجکاو نگه داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها