سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

کشف ۸ قبضه سلاح غیر مجاز در تهران

سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف هشت قبضه انواع سلاح غیر مجاز در محله ونک تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کیومرث حسنوند در این باره گفت: در پی تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تهدید خانمی با سلاح گرم در محله ونک عملیات کلانتری ۱۴۵ ونک سریعا برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران سریعا در محل حاضر شده و متهم را با یک قبضه سلاح شکاری در حال درگیری با خانمی مشاهده کردند، افزود: در بررسی به عمل آمده طرفین درگیری به علت مشکلات مالی با هم درگیر شده بودند که متهم اقدام به تهدید با سلاح شکاری کرده است که سریعا متهم دستگیر شد و با اخذ مجوز قضایی در بررسی از مخفیگاه متهم تعداد هشت قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی و ۲۵۴ فشنگ مربوطه کشف شد.

سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و نگهداری سلاح شکاری و جنگی معترف شد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و بررسی سلاح های مکشوفه به جهت استفاده یا عدم استفاده ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها