رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد: از محل اعتبارات مشارکتی با خیران در سال ۱۴۰۱ سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار داریم
کد خبر: ۱۳۶۳۰۵۰


به گزارش جام جم آنلاین تهران،مهرالله رخشانی مهر  روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز آموزشی و ورزشی نیازمند بازسازی ونوسازی شهرستان فیروز کوه در جمع خبرنگاران گفت: در صورت  تخصیص اعتبار عدد قابل توجهی در بین  استان های کشور توزیع می شود، سال گذشته از محل همین اعتبار  ۱۹۰ میلیارد تومان برای استان تهران تامین اعتبار شده است.
وی ادامه داد: با پیگیری نماینده شهرستانهای فیروز کوه و پردیس در مجلس از مراکز آموزشی و ورزشی شهید مطهری، هفده شهریور سابق، باقرالعلوم (ع) پژوهش سرای دانش آموزی شهدای هسته ای و سالن تختی که نیازمند تخریب و بازسازی هستند بازدید داشتیم.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: باز سازی و تخریب این مراکز آموزشی و ورزشی از محل اعتبارات مشارکتی با خیران و طرح های مختلف تخریب، بازسازی و یا از محل طرح های احداثی رقم اعتبارات را افزایش خواهیم داد.
رخشانی مهر خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته خیران مدرسه ساز مشارکت قابل توجهی در نوسازی مدارس داشتند.
  وی تصریح کرد: پس از این بازدید جلسه ای با حضور نماینده مجلس در حوزه انتخابیه، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرروش استان و سایر مسئولان برای  تصمیم گیری و اولویت بندی برگزار می کنیم و ایجاد چند مدرسه در این شهرستان را در دستور کار قرار می دهیم.


شهرستان فیروز کوه با جمعیتی سیال در فصول مختلف از ۵۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها