گفتگو با عوامل ویژه برنامه پیش از افطار شبکه یک

«دعوت» به مهمانی خدا

نشست خبری سریال خداداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۹۶

کافی است نام خداداد را بشنوید، آن وقت است که گل از گل‌تان می‌شکفد، زیرا به‌سرعت به یاد شیرین‌زبانی‌های رضا ناجی که در نوروز امسال لباس خداداد را به تن کرده است خواهید افتاد. آن‌هم شیرین‌زبانی با لهجه ترکی که بسیار هم مورد توجه مردم قرار گرفت و توانست جای زیادی هم در دل‌شان باز کند. خداداد قصه در ایام نوروز مرتب سر شلوغ داشت و گرفتار بود. آن‌هم گرفتاری از جنس خیر. زیرا باید پولی جمع‌آوری می‌کرد تا جهیزیه دخترش را تهیه و او را راهی خانه شوهر کند .اقبال مردم در نوروز باعث شد کارگردان و بازیگران سریال ظهر روز گذشته در ۱۶۲ حاضر شوند و پاسخگوی سوالات مردم باشند. آنها با رویی گشاده به سوالات تک‌تک مردم پاسخ دادند. البته باید بگوییم در این جلسه در کنار علی غفاری کارگردان، میلاد کزازی نویسنده، علی صبوری، زهره حمیدی، آرش نوذری و سوسن پرور، بازیگران این سریال هم حضور داشتند. آنها بعد از تمام شدن سوالات مردم راهی اتاق سالن جلسات روابط عمومی صداوسیما شدند و حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو و حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما هم حضور داشتند. علی غفاری در این نشست تاکید کرد «خداداد» تنها سریالی بود که از لحاظ موضوع با نوروز ارتباط داشت و به همین دلیل ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کرد و اما شنیدن گفته‌های نویسنده هم خالی از لطف نیست. میلاد کزازی تاکید کرد خط اصلی داستان در سال ۹۲ نگارش شده بود و سال‌ها طول کشید تا به سریال خداداد تبدیل شد. سعی کردیم در این مجموعه مشکلات مردم را در قالب سریال به تصویر بکشیم. زهره حمیدی که نقش همسر خداداد را در این سریال بازی کرده بود با اعلام رضایت از این مجموعه عنوان کرد مردم خیلی از سریال خداداد راضی بودند و این رضایت را می‌توان در تماس‌هایی که امروز با روابط‌عمومی سازمان داشتند دید. آرش نوذری هم در این جمع اعلام کرد هر بازیگری دوست دارد در سریال‌های نوروزی حضور داشته باشد. سوسن پرور که نقش دختر خانواده را بازی می‌کرد تاکید بر مهم‌ترین موضوع در این اثر به صمیمیت بین عوامل و بازیگران اشاره کرد.
علی صبوری هم در میان مردم بسیار چهره شناخته‌شده‌ای است. زیرا در ابتدا در شبکه‌های مجازی فعال بود و بعد از آن راهی استندآپ‌کمدی خندوانه شد و حالا در سریال‌های تلویزیون بازی می‌کند. او هم در این نشست این تجربه را فوق‌العاده ذکر کرد و گفت می‌دانم که تازه در اول راه بازیگری هستم و خوشحالم در کنار این دوستان و اساتید در این سریال حضور داشتم. امیدوارم با سریال خداداد توانسته باشیم برای لحظاتی کوتاه شادی را به مردم در عید نوروز هدیه کنیم.
ملک‌محمدی هم تاکید کرد تمام تلاش‌شان در سریال خداداد این بود که به مسؤولان بگویند آقای مسؤول وقتی یک برگه را امضا نمی‌کنید مردم را دچار مشکل می‌کنید. او در ادامه عنوان کرد: ما سریال خداداد را برای مردم عام ساختیم؛ مردمی که از ونک به پایین زندگی می‌کنند. باید به این موضوع اشاره کنم که سریال خداداد تبلیغات مجازی نداشت و اعتقاد داریم کسانی که این سریال را دیده‌اند مخاطبان تلویزیون و رسانه ملی هستند.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در ادامه صحبت‌هایش نکته قابل‌توجهی را تذکر داد: به‌طور ناباورانه و عجیبی صفحه اینستاگرام علی صبوری در شروع قسمت اول از دسترس خارج شد و روز ۱۴ فروردین بازگشت و ما حتی از ظرفیت صفحه بازیگر سریال هم نتوانستیم استفاده کنیم. امیدوارم که مسؤولان سازمان، شبکه‌ها را به رقابت نیندازند و بدانند که رسانه ملی یک شبکه واحد است. منتقدان بدانند که کشور پهناور ایران میدان ونک به بالا نیست که فقط درباره این قشر از مردم فیلم و سریال ساخته شود. تلویزیون، رسانه ملی و متعلق به همه مردم ایران است.
حسین قرایی، مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما هم در پایان این جمع صمیمانه تاکید کرد او همراه خانواده‌اش بیننده این سریال بودند و با شخصیت‌ خداداد و مابه‌ازای بیرونی آنها آشنا بودند. وی تاکید کرد که خداداد از نظرش سریال جذابی بود و این اثر در کناز طنز بودن حاوی پیامی هم برای مسؤولان بود.

احمدرضا معراجی - رسانه / روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها