انتقادات حشمت مهاجرانی به عملکرد تیم ملی و فدراسیون فوتبال:

اسکوچیچ تجربه میادین بین المللی ندارد / مربی تیم فوتبالمان می‌تواند ایرانی باشد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون عملکرد مربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه یکصد گفت: درست نیست با این نتایج و آمار خوب از مربی انتقاد داشته باشیم و دنبال جانشین باشیم.
کد خبر: ۱۳۶۰۱۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی پاشازاده افزود: به نظر من آقای اسکوچیچ کار بزرگی انجام داد ولی متاسفانه نام او از ابتدا کوچک تر از نیمکت ما بود. به همین خاطر است که به دل برخی نمی نشیند. اگر همین اتفاق را یک مربی بزرگتر رقم می زد می گفتند مربی بزرگ به این می گویند، دیدید چقدر خوب نتیجه گرفتیم! من فکر می کنم نام و نیمکت با هم همخوانی نداشتند و بزرگترین مشکل همین است.

پاشازاده ادامه داد: اگر برای ۴ تا ۸ سال آینده برنامه‌ریزی داریم، پول هم داریم که پرداخت کنیم، کمیته‌ای هم داریم که برنامه ریزی کنیم و بازی های تدارکاتی خوبی داریم این کار را انجام دهیم. مربی جدید بیاوریم.

وی اضافه کرد: با چیزی که من از شرایط فدراسیون خبر دارم، اگر قرار است یک میلیون یورو هزینه کنیم، همین را خرج امیدها و جوانان و نوجوانان کنیم و اجازه دهیم آقای اسکوچیچ به جام جهانی برود چراکه تفکر ما برای سه بازی است، به نظر من شرایط خوبی نداریم که برای دو بازی دو میلیون یورو بپردازیم و زمان ما نیز کم است و برنامه ریزی هم وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها