آغاز اکران ساخته جدید حسین قناعت از چهارشنبه

پوستر «والدین امانتی» منتشر شد

فیلم کوتاه «ساعت هشت» به کارگردانی مصطفی غلامی به بخش مسابقه جشنواره RNAP برزیل راه یافت.
کد خبر: ۱۳۵۹۰۱۷
به گزارش جام جم، فیلم کوتاه «ساعت هشت» به کارگردانی مصطفی غلامی در چهارمین حضور جهانی خود، به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره RNAP برزیل راه‌ یافت. این جشنواه رویدادی با رتبه‌بندی IMDb و نمایش فیلم‌های کوتاه ملی و بین‌المللی همه ژانرها است.
سیزدهمین جشنواره RNAP از ۲۵ تا ۳۱ مارس مصادف با ۵ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در برزیل برگزار می‌شود.
«ساعت هشت» پیش از این در بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه هانوفر آلمان به نمایش درآمده و این در حالی بود که ۳۳۱۰ فیلم به این دوره از جشنواره ارسال شده بودند که از میان‌ آنها ۷۸ فیلم به بخش مسابقه راه یافتند.
مصطفی غلامی پیش از این با فیلم کوتاه «برگشت» در بیش از ۱۲ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و موفق به دریافت لوح تقدیر از جشنواره Bigsyn لندن شده است؛ برگزاری این جشنواره هرساله یکی از اهداف سازمان ملل متحد می‌باشد.
عرضه و پخش بین‌المللی فیلم کوتاه «ساعت هشت» را "داریا فیلم" @dariafilm.studio برعهده دارد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: نمی‌دونم چرا نیلوفر دیر کرده، اون که دختر خوش قولی بود…!
نویسندگی این فیلم را علیرضا تاجی بر عهده داشته، همچنین رحمت‌‌الله شکرخنده، پویا صفدرپور، امین حیدری و دیبا فلاح بازیگران این فیلم هستند.
عوامل فیلم کوتاه «ساعت هشت» عبارت‌اند از؛ کارگردان: مصطفی غلامی/ نویسنده: علیرضا تاجی/ مدیرفیلمبرداری: حمید پورغلام/ مدیرتولید: اصغر عباسی/ طراح صحنه و لباس: عطیه پیرعلی/ بازنویسی فیلمنامه و بازیگردان: مصطفی بیرانوند/ دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نگین فیروزمنش/‌ منشی صحنه: شیده غفاریان/ طراحی و ترکیب صدا: اصغر عباسی/ مسترینگ صدا: مجتبی سلطانی/ تدوین و اصلاح رنگ و نور: اصغر عباسی و مصطفی غلامی/صدابردار: امیرعباس زاهدی/ طراح چهره‌پردازی: مهدیس هاشمی/ عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: صالح بخارایی/ مدیرتدارکات: حامد پورعظیمی/ ترجمه زیرنویس: دکتر عباس قدرت‌پناه/ دستیاران تصویر: حمیدرضا عابدینی، میلاد جانی‌‌نژاد و علیرضا ترابی/ دستیار صحنه و لباس: مجتبی ادریسی/ خدمات: عیسی محمدی/ حمل و نقل: شهرام خسروی، محمد بلندبران و رضا فیاضی/ طراح پوستر: اصغر عباسی / سرمایه‌گذار: هاجر باقری و تهیه‌کنندگان: اصغر عباسی و مصطفی غلامی.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها