برخورد با مدیران ادارات دولتی که قانون آگهی های دولتی را رعایت نکنند
مسوول امور مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان خبر داد:

برخورد با مدیران ادارات دولتی که قانون آگهی های دولتی را رعایت نکنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: لرستان در حوزه محصولات فرهنگی و هنری ظرفیت های ویژه ای دارد.
کد خبر: ۱۳۵۶۵۰۳
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمد حسین فتایی بیان کرد: برای سال نخست آثار ارسالی گویای ظرفیت های موجود در استان نبود، اما برای شروع کار می تواند رضایت بخش باشد.
 
وی تصریح کرد: لرستان در حوزه محصولات فرهنگی و هنری ظرفیت های ویژه ای دارد و انتظار می رود در سال آینده شاهد ارسال آثاری باکیفیت تر با کمیت بیشتر باشم.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۱۵۰ اثر توسط دبیرخانه اعلام وصول شد که برگزیدگان به دبیرخانه جایزه ملی فیروزه معرفی می شوند.
 
فتایی عنوان کرد: در راستای تقویت تولیدات این حوزه نیازمند گسترش آموزش های تخصصی هستیم که برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری دوره ها و کارگاه های آن صورت گرفته است.
 
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حمایت از گفتمان مصرف و تولید کالاهای فرهنگی بومی و ایرانی و تسهیل در دسترسی به تولیدات این عرصه از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره بود.
 
رضا نیازی ادامه داد: به زودی نسبت به تولید محتوای دیجیتال و بسته های چند رسانه ای آموزشی برای انتشار در فضای مجازی اقدام خواهیم نمود تا در سال آینده شاهد بالا رفتن کیفیت آثار حاضر در جشنواره باشیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها