فردی که اقدام به تبرکشی و ضرب و شتم یک خانم در یزد کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۹۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن یک خانمی توسط فردی که تبر به دست دارد، مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. بازداشت شرور تبر به دست در یزد


این خانم درباره این حادثه گفت: در حال رانندگی در بلوار امامزاده بودم که یک ماشین با زدن چراغ درصدد سبقت از من بود، اما با توجه به شلوغی خیابان امکان کنار رفتن و سبقت وی نبود.


وی ادامه داد: پس از اینکه فرصت سبقت به وجود آمد، اقدام به شکستن آینه خودرو کرد. در حالی که نسبت به این مساله و همچنین فیلمبرداری از من اعتراض کردم در خیابان و جلوی مردم اقدام به ضرب و شتم کرد.


اوافزود: پس از اینکه مردم به این مساله اعتراض کرده و جلوی او را گرفتند، تبر را از ماشین آورده و به کاپوت خودرو ضربه زد. سپس به دنبال من آمد تا مرا با تبر بزند که پشت مردم قایم شدم و برگشت و دوباره ضربه‌ای به ماشین زد.


خانم شاکی تأکید کرد که سپس دوباره اقدام به ضرب و شتم و وارد کردن صدمه به من شد.
 
 
تعداد بازدید : 685


جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر درگیری در بلوار امامزاده روبروی امامزاده جعفر، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.


سرهنگ نصیری افزود: این فرد به دلیل تصادف و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و ایجاد راهبندان به همراه یک قبضه تبر بازداشت شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها