«فرمول یک» برنامه‌ای که سال ۹۵ روی آنتن تلویزیون متولد شد، به مرور سروشکل تازه‌ای گرفت و به صورت تاک‌شو با اجرای علی ضیا روی آنتن شبکه یک سیما می‌رفت.
کد خبر: ۱۳۵۵۲۶۶

به گزارش جام جم، در هر قسمت برنامه مهمانی از میان هنرمندان، شخصیت‌های برجسته و چهره‌های روز در عرصه‌های گوناگون حضور داشتند که با ضیا به گفت‌وگو می‌نشستند. فرمول یک در برخی سال‌ها نیز در روزهای منتهی به سال نو و همچنین ویژه‌‌برنامه تحویل سال شبکه یک پخش شده‌است. در دو دوره گذشته برنامه، طرحی برای انتخاب چهره مردمی ایجاد شد که کرونا مانع به سرانجام رسیدن این طرح در دور دوم شد. حالا هیات انتخابی متشکل از چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش و جامعه برای انتخاب چهره‎های مردمی برنامه فرمول یک گرد هم آمده‌اند.

آشنایی با هیات انتخاب

نخستین دوره طرح انتخاب چهره مردمی به همت برنامه فرمول یک با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدعلی ضیا سال ۹۷ برگزار شد و پس از انتخاب ۱۱ نفر از بین ۴۰ گزینه اولیه توسط هیات انتخاب، رای گیری از مردم آغاز شد و در نهایت این نرگس کلباسی بود که به عنوان چهره مردمی سال ۹۷ انتخاب شد. شیوع ویروس کرونا مانع از آن شد که در دو سال بعد از این، طرح چهره مردمی به سرانجام برسد و حال امسال دوباره شرایطی فراهم شده تا رسانه‌ملی آیینه‌ای برای مردم عادی جامعه باشد.

در بین هیات انتخاب امسال فرمول یک چهره‌هایی چون گلاره عباسی بازیگر، محمود انوشه روان‌شناس و سخنران، بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان، محمد دادکان مدیر ورزشی سابق و استاد دانشگاه، گلاره ناظمی داور فوتسال بانوان و آقایان، رضا پورحسین از مدیران سابق رسانه‌ملی و استاد دانشگاه، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون و علیرضا قزوه شاعر و رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود رسانه‌ملی حضور دارند.

یک فهرست ۱۰ نفره

اخیرا جلسه انتخاب ۱۰ نفر از بین ۴۰ چهره برگزیده امسال با حضور این هیات انتخاب، علی ضیا و
فضل‌ا... شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. ۹ داور سرشناس پس از آشنایی با ۴۰ چهره، منتخبان خود را معرفی و توضیحاتی درباره دلایل انتخاب خود ارائه کردند.در این نشست که در شب تولد شهید داریوش رضایی‌نژاد برپا شده‌بود، همچنین به یاد این دانشمند هسته‌ای کیک تولد او توسط همسرش بریده شد. به زودی با نهایی شدن فهرست ۱۰ نفره چهره‌های مردمی، معرفی این چهره‌ها آغاز خواهدشد.

نوشین مجلسی/رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها