مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در یادواره شهدای روستای اسفارچ و نهرکمال ساردوئیه:

بایددرحوزه رسانه وفضای مجازی هوشیار باشیم

با حضور مدیرکل صداوسیمای کرمان صورت گرفت:

افتتاح فرستنده دیجیتال در دره جوز رفسنجان

با بهره برداری از فرستنده دیجیتال،تنوع دریافت شبکه‌های تلویزیونی در دره جوز رفسنجان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۵۵۱۷۳

به گزارش جام جم کرمان:احمدعلیرمضانی،مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت:به برکت میلاد حضرت علی علیه‌السلام ۵٠٠ نفر از اهالی منطقه دره جوز از خدمات باکیفیت شبکه‌های تلویزیونی از امروز بهره‌مند شدند.

علیرمضانی،افزود:برای این کار ٣٠٠ میلیون تومان هزینه شده است و با نصب این فرستنده تقریبا ١٠٠درصد جمعیت رفسنجان تحت پوشش خدمات دیجیتال قرار گرفت.

پورمحمدی،فرماندار شهرستان رفسنجان در این باره گفت:این منطقه یکی از نقاطی بود که صداوسیما پوششی نداشت وبه همت صداوسیمای مرکز کرمان و همه گروه فنی این کار به خوبی انجام شد امروز افتتاح شد که مردم بتوانند از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند.

جلالی،نماینده مردم شهرستان رفسنجان در مجلس شورای اسلامی هم گفت:مردم رسانه ملی را به عنوان رسانه ای مطمئن و قابل اعتماد می شناسند و این امر موجب شده تا مردم نسبت به رسانه ملی گرایش بیشتری داشته باشند و اطلاعات و اخبار موثق و مطمئن خود را از این رسانه دریافت کنند.

وی افزود:این یکی از نعمات خوبی است که مردم مناطق محروم و کوهستانی بتوانند از برنامه های صدا وسیمای جمهوری اسلامی با میل و خواست خودشان نهایت بهره مندی را داشته باشند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها