«حسین مدرس خیابانی»، طی حکمی از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رییس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور به عنوان رئیس شورای پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان منصوب شد.
کد خبر: ۱۳۵۳۵۱۰

مدرس خیابانی؛ رئیس شورای پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان شدبه گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حکم ریاست شورای پدافند غیرعامل استان سیستان و بلوچستان که به امضای سرلشکر باقری رسیده از سوی سردار رسول رحیمی به حسین مدرس خیابانی، استاندار این استان اعطا شد.

 

سردار رسول رحیمی، معاون امور استان‌ها سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان بر اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در این استان که در سال جاری رونمایی شده تاکید کرد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از مدیران ارشد استان خواست تا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ به دقت اجرا شده و برنامه‌های دارای اولویت دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل برای سال ۱۴۰۱ اخذ و توسط اداره کل پدافند غیرعامل استان جمع‌بندی و برای ابلاغ آماده شوند.

 

همچنین در این جلسه گزارش نظارت و بازرسی از وضعیت اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان بررسی و مقرر شد تا اجرای این طرح با جدیت در همه دستگاه‌های اجرایی استان عملیاتی شود.

 

در حاشیه این جلسه، حکم رئیس شورای پدافند غیر عامل استان با امضای سرلشکر باقری به استاندار سیستان و بلوچستان اعطا شد.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها